Auteur Topic: nzbGet zet de film niet in CP  (gelezen 14267 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 04, 2017, 09:39:58 am
gelezen 14267 keer

SilverApe

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Hoi,
Ik heb alles redelijk werkend. De hele handleiding gevolgd. Echter heb ik een probleem met het plaatsen van de gedownloade film.
Ik gebruik Spotweb, couchpotato en nzbGet. Ik markeer een film in CP, spotweb indexeert alles. De nzb file wordt in de map NZB gezet. Hierna pakt nzbGet hem op. Download start en wordt netjes afgehandeld, maaaar. nzbGet zet hem niet in de map Couchpotato maar laat hem onder Compleet staan. Als ik hem handmatig in de map Couchpotato zet dan gaat de afhandeling netjes verder en eindigt de film netjes in de map Films.
Het kunnen (volgens mij) dus twee dingen zijn. Of nzbGet handelt het niet goed af of Couchpotato geeft niet de goed categorie mee (Films).

Hebben jullie dit al vaker gehad en wat kan ik fout hebben gedaan?

Alvast bedankt.

juli 04, 2017, 17:28:42 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als het goed is hernoemt en verplaatst CouchPotato je downloads. Kijk even welke mappen onder "Settings, Rename staan ingesteld. Misschien dat het daar fout gaat!

juli 05, 2017, 09:20:39 am
Reactie #2

SilverApe

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Hoi, bedankt voor je hulp.
Ik denk dat CouchPotato za al niet verplaatst omdat ze niet in Download/Couchpotato terecht komen. Ze komen in Download terecht en daar kijkt CP niet. Ass ik ze handmatig in Download/Couchpotato zet dan doet CP zijn werk.
In CP staat bij rename from: /volume1/Download/Compleet/Couchpotato/ en to /volume1/Films/
nzbGet zet het dus niet goed volgens mij, maar waarom?

groeten

juli 05, 2017, 18:53:17 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Pas de mappen in zowel NZBget als CouchPotato eens aan naar de "Compleet" map. Eens kijken of ze daar wel neergezet worden, verplaatsen zal dan ook geen probleem zijn.

Als je dat niet wil kun je even goed op spelfouten / hoofdletters kijken in alle programma's en op je NAS. En misschien map rechten?

juli 06, 2017, 09:04:38 am
Reactie #4

SilverApe

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Hoi,
ik heb alles op spelfouten gecontroleerd en dat staat allemaal goed. Rechten weet ik niet helemaal waar ik dat kan bekijken.
Ik heb nu alles naar "Compleet" aangepast, even kijken of dit wel werkt. Ik laat het je weten.

juli 09, 2017, 05:02:40 am
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Weet je al of dit het gewenste resultaat heeft opgeleverd?

juli 12, 2017, 14:46:30 pm
Reactie #6

SilverApe

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Het ziet er naar uit dat dit wel werkt. CP vind nogal weinig wat echt gedownload kan worden dus het duurde even. Ik ga hier even verder mee stoeien. Bedankt iig voor de hulp.

juli 12, 2017, 19:32:59 pm
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ben benieuwd of je nog wat geks tegenkomt!

Snelrennen

Re: nzbGet zet de film niet in CP
« Reactie #7 Gepost op: juli 12, 2017, 19:32:59 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.