Auteur Topic: ineens traag met eweka  (gelezen 28551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 05, 2011, 20:19:05 pm
gelezen 28551 keer

delsolronald

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Ik heb een eweka 100mb account, en 120mb internet. Sinds een paar dagen gaat downloaden via spotnet nog maar met rond de 2,0 mb! Als ik een speedtest open op internet kom ik constant uit tussen de 110mb en 120mb. Eerder ook geen problemen gehad met de snelheid, het was van de ene op de andere dag. Hoe kan dit, en belangrijker, hoe kan ik dit weer verhelpen en fullspeed downloaden?

juli 05, 2011, 20:37:41 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als ik even bij Eweka kijk zie ik dat ze maar 1 account hebben met de volgende gegevens: Downloadsnelheid tot 50 Mbit/s.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het bij jouw niet zo lekker gaat. Als je niet zo veel waarde hecht aan je opgebouwde database met spots zou je eens kunnn proberen om Spotnet compleet te verwijderen (dus incluis de map ProgramData/spotnet/ ) en hvervolgens weer eens opnieuw te installeren

juli 05, 2011, 22:18:00 pm
Reactie #2

delsolronald

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
ze hadden laatst een zomeraktie, betaal 3 maanden en krijg 100mb. Heb hier ook bevestigingsmail van, en dit werkte de eerste dagen ook op fullspeed. Heb straks smsusenet geprobeerd maar krijg dezelfde snelheid, rond de 2,0mb. Ik heb spotnet al een paar keer compleet verwijderd via ccleaner maar weet niet of hierbij ook de map programdata/spotnet is verwijderd. Dit ga ik eens proberen!

hierbij het bevestigingsmailtje van eweka:

 Zomeractie
Deze e-mail is een bevestiging dat u heeft gekozen voor:
snelheidsverhoging naar 100 Mbit/s gedurende 90 dagen
Veel plezier met uw Eweka account!

 
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
 
 Special Summer Offer
This e-mail is a confirmation of your choice for:
100 Mbps High Speed for 90 days
Have fun with your Eweka usenet account !

 
This is an autogenerated message. You can not reply

juli 05, 2011, 22:29:30 pm
Reactie #3

delsolronald

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Ook na het verwijderen spotnet en van de map blijft spotnet traag. Na het opniew installeren zoekt spotnet de nieuwe spots met rond de 300kb/s    :-\

zodra ik trouwens ipv 8 draadjes 4 instel, gaat mijn snelheid nog veel verder naar beneden tot onder de 1 mb

juli 07, 2011, 05:01:43 am
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Heb je nog iets ontdekt?

november 23, 2012, 15:44:07 pm
Reactie #5

nzb-user61

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
hallo ik gebruik spotplanet en nzb-maniac om fils te zoeken,voor het downloaden gebruik ik sabnzbd. vind dit een prima combinatie.
mijn pay-server is EWEKA.ook geen problemen alleen kan ik niet te oude films downloaden,mijn retentietijd is 1557 dagen,maar dat lukt in de praktijk niet.

november 23, 2012, 15:47:50 pm
Reactie #6

nzb-user61

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
 :D hey delsolronald waarom gebruik je geen spotplanet 2.0 gebruik deze al jaren ,werk goed en is gratis te downloaden.

november 23, 2012, 23:52:30 pm
Reactie #7

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
hallo ik gebruik spotplanet en nzb-maniac om fils te zoeken,voor het downloaden gebruik ik sabnzbd. vind dit een prima combinatie.
mijn pay-server is EWEKA.ook geen problemen alleen kan ik niet te oude films downloaden,mijn retentietijd is 1557 dagen,maar dat lukt in de praktijk niet.

Daarom zijn de par( bestanden zo belangrijk,kijk goed of er daar genoeg van aanwezig zijn .Minimaal 10% moet je toch wel hebben van een bestand.

Succes.

Snelrennen

Re: ineens traag met eweka
« Reactie #7 Gepost op: november 23, 2012, 23:52:30 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.