Auteur Topic: Payserver ervaringen  (gelezen 69551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 06, 2011, 16:42:32 pm
Reactie #15

pattaya

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Ik doe over een film 8 uur misschien wel meer,heb een internet verbinding van 2mb maar heb een betaald server genomen van newsgrabber 30mbit/s voor 2.95 een week,erg langzaam.

juli 06, 2011, 17:12:45 pm
Reactie #16

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je kunt nooit sneller downloaden dan je internet verbinding toelaat. Dat verklaart natuurlijk al iets.
Gebruik de nieuwsserver tester even of newsgrabber te testen.
http://www.snelrennen.nl/nieuwsgroepen/nst.php

juli 06, 2011, 18:23:31 pm
Reactie #17

pattaya

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Dat is niet helemaal waar wat jij zegt ik heb in het ver verleden een gratis payserver gebruikt en dat ging wel snel dus het kan wel,alleen weet ik niet meer welke.Het is toch geen weg gegooit geld die 2.95 newsgrabber want mijn telford internet 2mb ondersteunt geen nieuwsserver.het is wel erg langzaam ik dacht misschien een snelle nemen maar die zijn duur niet mijn buget.

juli 06, 2011, 18:38:03 pm
Reactie #18

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als jij met je huidige internetverbinding een maximale download snelheid van, laten we zeggen 10mb hebt kun je nooit niet sneller downloaden dan die 10 mb, ja hooguit eens een keer 11 of 12 mb maar dan houd het op. Je kunt dan wel bij een payserver een abbonement afsluiten van 100mb maar dat ga je dus nooit niet halen..

juli 07, 2011, 16:37:22 pm
Reactie #19

pattaya

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Jammer maar het is niet anders :'(

maart 14, 2021, 14:48:30 pm
Reactie #20

klungel

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Ik gebruik al enkele jaren PFCORNER. Deze pay server heeft retentie tot wel 2000 dagen. Is snel en heeft weinig beperkingen. De tarieven zijn laag, voor twee tientjes per jaar krijg je alles wat je hartje begeert. Ik ben er heel tevreden over. Stuur alleen platte text in een email ,(hans) eigenaar heeft problemen met zooi in de text.
www.pfcorner.nl  Gewoon gaan kijken.

Snelrennen

Re: Payserver ervaringen
« Reactie #20 Gepost op: maart 14, 2021, 14:48:30 pm »