Auteur Topic: telenet + usenet  (gelezen 29549 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maart 15, 2014, 20:50:04 pm
gelezen 29549 keer

basswebster1976

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2

Eerst en vooral , ik ben een leek op het gebied nieuwsgroepen. Ik gebruik al ruime tijd sharing providers om te downloaden.
Ik werd op de hoogte gebracht door wat vrienden dat het gebruik van nieuwsgroepen veel sneller gaat en het aanbod zou veel ruimer zijn dan wat ik gewoon ben bij uploaded.to
Hoog tijd om over te schakelen dus. Eerst ben ik bij telenet mijn abonnement gaan veranderen tot het zwaarste pakket met ongelimiteerd downloaden.
Iedereen heeft me newsgrabber aan geraden en ik heb dan ook meteen om te proberen een abbo voor 1 maand van het 12Ombs pakket besteld. Op deze site werd spotnet  aangeraden en een half uurtje later waren de instellingen gedaan en kon de fun beginnen,dacht ik. Over het aanbod is niets aan te merken maar al vlug werd het me duidelijk dat de snelheid(120mbs) verre van gehaald wérd. Ik heb andere software geprobeerd en tal van andere zaken maar de hoogste snelheid die gehaald werd was amper  2.9mbs
Na die maand dacht ik: niet opgeven en ben meteen bij newsgrabber over geschakeld naar het zwaarste pakket (180mbs) met de hoop wat meer snelheid te maken maar helaas. Het is zelfs erger geworden, max. snelheid amper 2 mbs
Heb mijn pc geformateerd, zwaarste telenet en newsgrabber abbo maar het lukt me niet.

Doe ik ergens iets verkeerd of ...??
Weet iemand wat ik nog kan proberen? Ik begin radeloos te worden  >:(

GRTZ BASS

maart 15, 2014, 21:34:40 pm
Reactie #1

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Ik heb upc met 200 mb snelheid en newsconnection 150 mb snelheid.
Daadwerkelijk download ik met 20 mb snelheid.

Jij doet niks fout maar providers sjoemelen met cijfers.Gewoon accepteren wat het is.

maart 16, 2014, 06:07:02 am
Reactie #2