Auteur Topic: Port forwarding probleem.  (gelezen 57659 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

juli 09, 2011, 13:39:06 pm
Reactie #30

mitterplars25

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 39
Hey dat is mooi dat wist ik inderdaad ook niet.... kun je me vertellen hoe ik dit moet doen... of kan ik daar totaal niets aan verkeerd doen.

Raak ik zo geen instellingen kwijt en hoe zet ik deze nieuw firmware erop zodat ik dadelijk niet de router om zeep help.

hahaha

Bij voorbaat dank.


Erg fijn dat zo`n forum bestaat trouwens en dat mensen geholpen kunnen worden met zoiets!!


juli 10, 2011, 16:46:24 pm
Reactie #32

mitterplars25

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 39
Hallo,


Nog bedankt voor de link naar de download voor de update van firmware.... ik zelf had deze link nooit gevonden. Had namelijk geprobeerd of deze inderdaad ook te vinden was via mijn router zelf. Helaas, maar zoals je al schreef kon de router de nieuwe firmware zelf niet ophalen. Maar er stond ook een link in mijn router.... dacht volg die ook even maar kwam dan op een hun site uit waar je dan alsnog deze updat niet kon vinden.

Weet niet hoe jij deze precies gevonden hebt.... het probleem van he vaak resetten lijkt hiermee verholpen. Ook fijn om te weten denk ik voor andere D-link dir-615 gebruikers.


Groeten

juli 10, 2011, 19:07:11 pm
Reactie #33

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
We houden dit topic nog een paar dagen open voor het geval het toch nog fout mocht gaan, is dat niet zo zetten we hem op opgelost.
In ieder geval mooi dat het bij jouw goed lijkt te gaan ;D

En soms moet je net toevallig iets gelezen hebben om e.e.a. te kunnen combineren, laten we het maar op geluk houden. :o

november 13, 2011, 14:07:36 pm
Reactie #34

abec

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
beste,

alvast badankt voor de eerder verstuurde info, maar zijn er gratis oplossing verkrijgbaar met dyndns.org?
momenteel zou ik dienen te upgraden naar redelijk onbekende en buitenlandse site en ik heb daar niet veel vertrouwen in, maar moet wel zeggen, ik heb hier geen grijns van ervaring mee.

alvast bedankt voor de info

Mvg
Eli

Snelrennen

Re: Port forwarding probleem.
« Reactie #34 Gepost op: november 13, 2011, 14:07:36 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.