Auteur Topic: probs met p2p verbinding  (gelezen 17032 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juni 19, 2013, 19:15:21 pm
gelezen 17032 keer

steve

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
beste, weet niet of het hier juist sta maar zag dat er ook wel wat mensen iets kennen van pc's en etc dus dacht ff hier vragen :)

ik speel op steam age of empires hd
nu werkte altyd perfect tot een week of 2 geleden wij een probleem kregen onderling,
nu als ik of hy een game hosten dus direct verbinding maken met elkaar werkt het perfect, als we by iemand joine en verbinding maken met de host en dan naar elkaar werkt het niet.
nu heb ik alle poorte geforward die steam zei, hy ook trouwens en toch blijven wij het probleem hebben,
heb ook trouwens ook een vast ip aangemaakt,
nu is er ergens een instelling op de pc (win7) waar ik iets kan regelen van p2p, het werkt met iederen buiten met hem en vica versa hy heeft zelfste probs als mij.
ben echt ten einde raad, en we zijn beide by telenet en die zeggen natuurlijk dat de fout niet by hun ligt, wat ik persoonlijk ook wel denk aangezien ik op myn broer zijn pc het probleem niet heb.

mvg steve

juni 19, 2013, 21:05:13 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Steve,

Misschien een stomme opmerking maar dat zijn meestal wel de simpelste oplossingen. Maak een back-up van je instellingen en neem de netwerkinstellingen van je broer zijn pc eens over en probeer het nogmaals.

Niet geprobeerd :o

juni 19, 2013, 23:24:30 pm
Reactie #2

steve

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
ik heb alles nagekeken by myn broer en alles is het zelfde heb nu een ander ip adres genomen blijft het zelfde, nu is het wel zo dat als hy eerst een "room" joint en ik kom daarna is er geen prob , als ik eerst join en hy komt erna dan werkt het voor geen meter :s

juni 20, 2013, 17:25:06 pm
Reactie #3

steve

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
btw nu ik eraan denk zou ik mijn p2p verbinding met hem kunnen checken door te "pingen" naar elkaar ? da's ook rechtstreekse verbinding zou ik zo denken dus als het ingame mislukt zou het normaal gezien met pingen ook moetten mislukken

juni 20, 2013, 17:44:30 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Daar heb je een punt, probeer dat eens

juni 20, 2013, 18:05:14 pm
Reactie #5

steve

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
pingen gaat goed :) maar 1v1 in het spel ook kan ik niet pingen via iemand ? dus van mijn pc naar een host en dan verder

Snelrennen

Re: probs met p2p verbinding
« Reactie #5 Gepost op: juni 20, 2013, 18:05:14 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.