Repareren en Uitpakken, Branden en Mounten en overige problemen met bestanden > Par en Rar bestanden

repareren lukt niet meer

(1/6) > >>

gejo:
Hoi
Ik heb sinds een paar dagen dat repareren met quickpar niet meer lukt. Ik heb genoeg blocks om te herstellen. Als quickpar dan klaar is met repareren heb ik zowaar nog meer blocks nodig om te herstellen dan voorheen en dit gaat eeuwig door.... Wat doe ik fout?
ps een week geleden had ik nergens last van en heb verder niks gedowload ofsow

snelrennen:
Hoi Gejo,

Er is niets aan je instellingen verandert?
Controleer de rar bestanden eens, staat er misschien bij 1 wat anders achter dan complete / incomplete?
Goenoeg schijfruimte?

gejo:
eerst stond er incompleet. dan mist die 3 blocks ik voeg 5 blocks toe en zegt tie gereed om te herstellen. dan krijgt tie geen toegang tot... fff klooien en dan zegt tie repareren en is dan ook bezig dan staan er bij 3 bestanden missend 26/27 blocks  dan is tie klaar en zegt tie incompleet 6 blocks  :-\ schiet mij maar lek hoor heb geen idee meer en ja genoeg schijfruimte en geen instellingen veranderd

snelrennen:
Staat in opties wel een vinkje bij intregeer quickpar in shell?

gejo:
Dan denk ik ok 6 blocks incompleet ik pak gewoon nog blocks erbij. dan zegt tie verificatie mislukt en dan staat er gereed om te herstellen 9/11 blocks. Ik klik op repareren en dan zegt tie kan bestand niet openen het proces heeft geen toegang tot....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie