Recente berichten

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
31
Even voorstellen / nieuw
« Laatste bericht door richard.b Gepost op oktober 23, 2021, 16:27:26 pm »
hey,

Ben nieuw hier dus.
heb geduld met me.
32
SopCast, TvAnts en meer / Re: xiaomi tv stick met popcorntime?
« Laatste bericht door Wiliam Gepost op oktober 21, 2021, 11:04:39 am »
Ik zie het inderdaad, stom, had dit helemaal niet gezien. Via google het telefoonnummer gevonden en telefonisch heel goed geholpen door de verkoper. Hij zet beide apps er zelfs al voor me op! Helemaal happy :) Jullie ook bedankt.
33
SopCast, TvAnts en meer / Re: xiaomi tv stick met popcorntime?
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op oktober 20, 2021, 20:51:39 pm »
Kijk dan even bij Bol wie de verkopende partij is, staat er altijd bij en kun je die even benaderen met je vraag. Ik kan je vraag in ieder geval niet beantwoorden, geen ervaring mee!
34
SopCast, TvAnts en meer / xiaomi tv stick met popcorntime?
« Laatste bericht door Wiliam Gepost op oktober 20, 2021, 12:15:07 pm »
Hallo even een vraagje, ik lees hier daarnet over popcorntime op een chromestick. Zelf was ik van plan een xiaomi tv stick aan te schaffen met bol.com met android. Android 10 zou hierop staan. Kan popcorntime hier gewoon op? Ik had al geprobeerd bol.com te bellen op https://klantenservicecontact.nl/bol-com-bellen/ alleen die zeiden geen vragen over het product te kunnen beantwoorden omdat het via een andere verkoper werd aangeboden, dat is blijkbaar ook mogelijk en wist ik niet. Ik wil de stick namelijk gebruiken voor disney+ en popcorntime op de slaapkamer van mijn zoontje. Hij heeft geen smart tv maar is bijna jarig en ik en mijn vrouw vinden het leuk om hem dit kado te doen. Is een xiaomi stick hiervoor aan te raden?
35
Even voorstellen / Re: Hoi allemaal
« Laatste bericht door Wiliam Gepost op oktober 20, 2021, 12:10:18 pm »
Welkom Wiliam,
Soms duurt het even maar je krijgt altijd een reactie  ;D

gelukkig haha
36
Even voorstellen / Re: Hoi allemaal
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op oktober 15, 2021, 20:27:48 pm »
Welkom Wiliam,
Soms duurt het even maar je krijgt altijd een reactie  ;D
37
Even voorstellen / Hoi allemaal
« Laatste bericht door Wiliam Gepost op oktober 14, 2021, 07:35:14 am »
Hoi ik ben Wiliam, kijk hier al eventjes rond maar had me nog niet voorgesteld :)
38
Spotnet wensen! / Re: Spotnet 1.9.0.6 filters uitbreiden
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op augustus 22, 2021, 19:06:28 pm »
Hoi Hans, ik begrijp wat je bedoelt maar eigenlijk vult de poster of spotter de info niet volledig in waardoor jij er niet op kunt filteren. Wij zijn hier niet de beheerder of ontwikkelaar of wat dan ook van Spotnet. Aanpassingen aan het programma lopen dus niet via ons.
39
Spotnet wensen! / Spotnet 1.9.0.6 filters uitbreiden
« Laatste bericht door Invisibleman Gepost op augustus 22, 2021, 13:46:21 pm »
Hallo Snelrennen,

Over de filters heb ik 2 vragen;
1 - Daar er tegenwoordig vaker H265 films zijn. Is het mogelijk om deze in de filter te selecteren? Ik kan begrijpen, als er niet een formaat toegevoegd kan worden. Maar misschien dat er een mogelijkheid is om een filter aan te maken, waarbij je een combinatie kunt maken waarbij je ook op een, of meerdere, steekwoorden van de bestandsnaam, kunt filteren. Als je dan bv H265 gebruikt, dat je dan deze ook te zien krijgt.
2 - Ik wil een filter maken, met alleen de bronnen; Retail, WEB-DL, WebRip & HDRip. Maar ik kwam erachter, dat indien er geen bron is aangegeven in de spot, dan wordt deze niet weergegeven. Is dit misschien ook in te stellen als bron? Als er geen bron vermelding is, dan deze ook laten zien?

alvast bedankt,
Hans
40
Even voorstellen / Re: Hallo
« Laatste bericht door snelrennen Gepost op augustus 19, 2021, 05:50:15 am »
Welkom hier en ondanks dat het stil is op het forum is het leuk om te horen dat je de info die je nodig had hier gevonden hebt.
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10