Auteur Topic: Kan geen mappen aanmaken in SABnzbd  (gelezen 15267 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 25, 2016, 13:52:01 pm
gelezen 15267 keer

Onno1962

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Sinds deze week ben ik in bezit van DS215+ en heb inmiddels SABnzbd geïnstalleerd op NAS via het Package Center. Nu wil ik in SABnzbd de mappen gaan aanmaken, maar hij geeft standaard /volume1/Downloads/incomplete en /volume1/Downloads/complete. Vervolgens wordt de foutmelding Cannot create directory /volume1/Downloads/incomplete of Kan map /volume1/Downloads/incomplete niet aanmaken op het beginscherm van SABnzbd gegeven. In eerste instantie had ik deze mappen ook al aangemaakt binnen Configuratiescherm en File Station en wilde deze vervolgens koppelen binnen SABnzbd. Echter zonder resultaat. Ook wordt de naam van de bewaakte map niet bewaard. Deze is steeds leeg, als ik het scherm Mappen open.

Mijn bedoeling is via Spotnet op de laptop de NZB op te slaan in de Bewaakte map, waarna na 5 seconden de boel wordt gedownload.

maart 25, 2016, 14:09:25 pm
Reactie #1

Onno1962

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Inmiddels het probleem opgelost. Qua machtiging moet bij Downloads Users aangemerkt worden als Lezen/Schrijven. Nu blijft het pad van de Bewaakte map ook bewaard. Het downloaden loopt al.

maart 25, 2016, 17:50:46 pm
Reactie #2

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je bent me dus voor, mooi dat alles lekker draait.

Waarom installeer je Spotweb e.d. ook niet, gaat het gewoon automatisch.

Snelrennen

Re: Kan geen mappen aanmaken in SABnzbd
« Reactie #2 Gepost op: maart 25, 2016, 17:50:46 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.