Auteur Topic: Downloaded met Sonarr lukt niet  (gelezen 12450 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 25, 2016, 20:54:13 pm
gelezen 12450 keer

rogierv

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Ik heb sinds een aantal dagen Spotweb en NZBGet draaien. Als ik iets wil downloaden van Spotweb en ik stuur een opdracht naar NZBGet, dan wordt het bestand onmiddellijk gedownload.

Nu probeer ik sinds een aantal dagen ook Sickbeard, Sickrage of Sonarr in te richten, maar het me in geen om iets te downloaden. Ik heb de series Homeland, Suits, House of Cards toegevoegd, en had verwacht dat op een gegeven moment een van deze series wordt gedownload, maar helaas.

Ik probeer de log van Sonarr te volgen, en nu lijkt het erop dat er niet goed in spotweb wordt gezocht:

Spotweb server is currently unavailable. http://192.168.178.21/spotweb/api?t=tvsearch&cat=5000&extended=1&apikey=<removed>&offset=0&limit=100&rid=27811&tvmazeid=7&season=4 The request timed out
Nu heb ik ook de .htaccess op ../web/spotweb/ gezet. Maar door http://192.168.178.21/spotweb/api?t=c te testen krijg ik een leeg pagina te zien, dus geen melding dat de pagina niet wordt gevonden. Wellicht dat dit een aanwijzing is voor het probleem?

januari 25, 2016, 22:35:08 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Het heeft dus inderdaad met je .htaccess bestand te maken. Controleer de inhoud daarvan en de locatie waar je het hebt opgeslagen.
NAS opnieuw opgestart na wijzigingen?

januari 26, 2016, 07:14:05 am
Reactie #2

rogierv

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
De locatie is:
/volume1/web/spotweb
De rechten op .htaccess zijn:
-rw-rw-rw-    1 admin    users          106 Jan 24 12:46 .htaccess
En de inhoud is:
RewriteEngine on
RewriteCond %{REQUEST_URI} !api/
RewriteRule api/?$ index.php?page=newznabapi [QSA,L]

Na het opnieuw opstarten van de NAS zie ik nog steeds een blanco pagina bij http://192.168.178.21/spotweb/api?t=c

januari 26, 2016, 07:28:13 am
Reactie #3

rogierv

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Overigens zie ik in /volume1/web/spotweb/spotweb ook een .htaccess bestand staan met de volgende inhoud:

<IfModule mod_rewrite.c>
        RewriteEngine on
        RewriteCond %{REQUEST_URI} !api/
        RewriteRule api/?$ index.php?page=newznabapi [QSA,L]
</IfModule>

januari 26, 2016, 19:34:44 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Verwijder beide eens en even opnieuw beginnen. Stap voor stap en zien wat er gebeurt.

januari 26, 2016, 20:09:06 pm
Reactie #5

rogierv

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Ah, in Safari wordt het XML bestand niet getoond. Ik heb Chrome geïnstalleerd, en daar wordt het XML bestand wel getoond.

Dan is er iets anders aan de hand waarom Sonarr niet download...

januari 26, 2016, 23:49:56 pm
Reactie #6

rogierv

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Nu werkt het wel! En door iets heel stoms. In Sonarr had ik een profiel aangepast en de taal op Dutch gezet, bij het handmatig toevoegen van de series verscheen er een melding dat de Nederlandse versie niet beschikbaar was. Na het aanpassen van het profiel, en de series opnieuw toegevoegd te hebben, is NZBGet van start gegaan met het downloaden.

januari 27, 2016, 05:47:39 am
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Mooi zo, probleem weer opgelost. Zo zie je maar hoe iets heel simpel voor best grote vragen kan zorgen! ;D

Snelrennen

Re: Downloaded met Sonarr lukt niet
« Reactie #7 Gepost op: januari 27, 2016, 05:47:39 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.