NewsXS banner

Auteur Topic: Kan geen Search Provider toevoegen  (gelezen 6805 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 15, 2017, 00:45:20 am
gelezen 6805 keer

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik ben SickRage aan het instellen. Nu ben ik bij het gedeelte dat ik Search Providers moet toevoegen. Het lukt mij om Spotweb toe te voegen en de veranderen op te slaan. Maar als ik vervolgens NZB Planet wil toevoegen kan ik 100 keer op save changes klikken, het werkt niet. SickRage wil NZB Planet niet toevoegen. Ik krijg ook geen notificatie rechtsonder in het scherm. In een andere browser werkt het ook niet. Cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderd.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

november 15, 2017, 05:38:15 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2640
    • Snelrennen
Welke Fork url heb je gebruikt? En welke versie heb je nu draaien?

november 15, 2017, 09:36:52 am
Reactie #2

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Als ik in package center kijk zie ik versie 20170849-4. Bedoel je de API url? Dan gebruik ik deze https://api.nzbplanet.net.

november 15, 2017, 18:50:35 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2640
    • Snelrennen
Nee ik bedoel welke fork url je hebt gebruikt om SickRage te installeren?

En ik bedoel:
SickRage Configuratie
SickRage Info: Branch: master
Commit: d8c2613583ce8b321a5adc9ff70c52e830f224a8
Version: v2017.06.05-1
Database Version: 44.0

Te vinden onder Configuratie, Help & Info

november 15, 2017, 20:10:56 pm
Reactie #4

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Dit is de informatie die ik te zien krijg bij Help & Info.

SR Version: be3515897c47b11ffa0d31a9c6abc9c1dd3dafbc
SR Type: git
SR User: root
SR Locale: UTF-8
SR Config: /usr/local/sickrage/var/config.ini
SR Cache Dir: /volume1/@appstore/sickrage/var/cache
SR Log File: /volume1/@appstore/sickrage/var/logs/sickrage.log
SR Arguments: ['--daemon', '--pidfile', '/usr/local/sickrage/var/sickrage.pid', '--config', '/usr/local/sickrage/var/config.ini', '--datadir', '/usr/local/sickrage/var/']
Tornado Version: 4.5.1
Python Version: 2.7.13 (default, Dec 19 2016, 02:32:04) [GCC 4.7.3 20130102 (prerelease)]

november 15, 2017, 20:20:47 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2640
    • Snelrennen
En welke fork heb je nou gebruikt?

En de info die je geeft heeft niets met de geïnstalleerde versie te maken.

november 15, 2017, 20:26:49 pm
Reactie #6

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Dit is alles wat ik te zien krijg onder help & info.

november 15, 2017, 20:30:07 pm
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2640
    • Snelrennen
Ok, verwijder deze versie en installeer Sickrage opnieuw. Gebruik dan voor de Fork url: https://github.com/SickRage/SickRage.git
en achter fork branche geef je master op.

Probleem zal dan opgelost zijn.

november 16, 2017, 23:36:51 pm
Reactie #8

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik heb SickRage opnieuw geïnstalleerd maar als ik de applicatie wil starten krijg ik de melding dat de pakket service niet gestart kan worden. Ik heb de start-stop status aangepast naar de user root. Daarna de NAS herstart. Helaas werkt dat niet. Bij HeadPhones werkte het wel. Dat stond in je handleiding voor HeadPhones beschreven. Voor SickRage werkt het niet.

november 17, 2017, 20:34:10 pm
Reactie #9

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2640
    • Snelrennen
Das best gek, werkt hier namelijk wel!

november 18, 2017, 10:45:12 am
Reactie #10

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
var/packages/sickrage/scripts is de juiste locatie om dit aan te passen toch?

november 18, 2017, 19:10:33 pm
Reactie #11

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2640
    • Snelrennen
Ja, en dan regel 12 om precies te zijn van het start-stop-status-script

november 19, 2017, 13:26:23 pm
Reactie #12

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Het is mij gelukt om SickRage te installeren. Ik heb via synology forum de versie gevonden die geschikt gemaakt is voor versie 6. Zie https://github.com/BenjV/SYNO-packages/raw/master/SickRage%20DSM%206%20noarch%20V1.0.spk

Ook is het in deze versie gelukt om de Search Providers toe te voegen.

Nu ik het precies ingesteld zoals in je handleiding beschreven is. Als ik mega man wil downloaden werkt het niet. Ik zie in de log file wel terug dat hij van alles aan het doen is maar er wordt niks gedownload. Heb jij een idee waaraan dat kan liggen?

november 19, 2017, 13:51:08 pm
Reactie #13

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2640
    • Snelrennen
Deze vraag kan ik je o niet mee helpen. Mijn glazen bol is gisteren stuk gevallen.
Moet je toch echt wat meer info geven. Heb je een te hoge kwaliteit ingesteld, moet je ondertitels erbij hebben, worden alleen nieuwe afleveringen gedownload en meer van dat soort zaken.

november 19, 2017, 14:30:18 pm
Reactie #14

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Je glazen bol is gisteren stuk gevallen? heb je een zware zaterdagnacht gehad:)

Kwaliteit: SD (Je hebt mega man niet in HD)
Ondertitels: NL
Er worden complete seizoenen gedownload
SickRage vindt 2 seizoenen van Mega Man
De serie wordt opgeslagen in /volume1/video/Teken Series
De log geeft aan dat er gezocht wordt naar seizoen pakketten voor mega man en dat er geen afleveringen gevonden zijn in de backlog search.

Snelrennen

Re: Kan geen Search Provider toevoegen
« Reactie #14 Gepost op: november 19, 2017, 14:30:18 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.