Auteur Topic: Series toevoegen sonar  (gelezen 13826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oktober 24, 2015, 13:33:14 pm
gelezen 13826 keer

lodevs

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Beste,

Omdat ik wat problemen heb met Spotweg in combinatie met Couchpatato vroeg snelrennen mij of ik nog andere zaken zoals Sickbeard of headphones had lopen. Daar ik ook Sickbeard lopen had en dit ook voor geen meter werkende kreeg ging ik eens snuffelen en kwam ik terug bij Sonar.

Ik installeerde en configureerde Sonar met behulp van de tutorial op de frontpage. Ik had een perfecte test bij mijn NZBget en bij Spotweb. Nu wanneer ik de laatste stap wou doorlopen (het toevoegen van TV-shows) liep het wat mis.

Alvorens ik dus wil verder gaan en nieuwe series toevoegen had ik de intentie om eerst mijn oude series allemaal toe te voegen.
Deze staan allemaal opgeslagen in /volume2/video/TV-show/ met per TV-show een respectievelijke map.

bv voor de TV-show Homeland wordt dan de path: /volume2/video/TV-show/Homeland

Zoals Snelrennen aangaf drukte ik op de grote groene "+ add series" en kom ik in het venster om series toe te voegen
Vervolgens kies ik daar dan op "Import existing series on disk". Hier moet je naar het path surfen waar je Tv-Shows staan wat dus in mijn geval /volume2/video/TV-show/ betreft. Ik selecteer dan ook deze map (wat me opvalt is dat ik niet de mappen zie van mijn respectievelijke tv-shows) maar dan stopt het :)....

er gebeurd niks anders en het enige wat ik kan doen is op close klikken maar dan vlieg ik terug naar het scherm met "Import existing series on disk" knop.


oktober 24, 2015, 14:33:16 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb hier ook even getest en liep tegen hetzelfdee probleem aan als jij. Dan de serie opnieuw toegevoegd en eerdere gedownloade seizoenen en episodes worden gewoon gevonden. Probleem wat mij betreft daarmee opgelost.

Heb jij dezelfde ervaring?

oktober 25, 2015, 17:46:34 pm
Reactie #2

lodevs

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Ik heb hier ook even getest en liep tegen hetzelfdee probleem aan als jij. Dan de serie opnieuw toegevoegd en eerdere gedownloade seizoenen en episodes worden gewoon gevonden. Probleem wat mij betreft daarmee opgelost.

Heb jij dezelfde ervaring?

probleem is dat ik dit ook niet kan. Ik heb dan opnieuw problemen met het path...


oktober 25, 2015, 18:55:34 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Misschien even het profiel aanpassen aan de eerder gedownloade bestanden?

oktober 30, 2015, 12:31:52 pm
Reactie #4

lodevs

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Misschien even het profiel aanpassen aan de eerder gedownloade bestanden?

wat bedoel je juist snelrennen?

oktober 31, 2015, 10:33:20 am
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Nou gewoon een serieselecteren en even de edit knop gebruiken om e.e.a. aan te passen.

november 09, 2015, 18:08:24 pm
Reactie #6

lodevs

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
ik heb gewoon nog geen series. Op elk ogenblik wanneer ik een serie wil toevoegen krijg ik dat irritante path probleem.

Hij geeft dus ook niet de mappen weer per serie. Ik kan enkel navigeren tot aan mijn path van mijn tv-shows. Maar dan zou er normaal per serie een map moeten terug te vinden zijn!

november 09, 2015, 19:48:15 pm
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Zou het niet gewoon met rechten te maken kunnen hebben?

november 15, 2015, 15:13:51 pm
Reactie #8

lodevs

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Zou het niet gewoon met rechten te maken kunnen hebben?

zou het niet weten. Het is de eerste maal dat ik er last mee heb...
Moet ik dan wat veranderen??

Snelrennen

Re: Series toevoegen sonar
« Reactie #8 Gepost op: november 15, 2015, 15:13:51 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.