NewsXS banner
NewsXS banner

Auteur Topic: Sickrage foutmelding  (gelezen 7514 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 25, 2015, 22:53:20 pm
gelezen 7514 keer

hugoleij

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Hoi hoi,

Ben sinds gisteren een trotse eigenaar van een Synology :)
Helaas krijg ik Sickrage niet aan de praat, hij komt met de volgende melding.
2015-11-25 22:48:54 SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickrage config for backlog searches. Please check your settings.

Iets meer:
2015-11-25 22:48:54 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: No needed episodes found during backlog search for: [Forever (2014)]
AANone
2015-11-25 22:48:54 ERROR    SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickrage config for backlog searches. Please check your settings.
2015-11-25 22:48:54 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: Beginning backlog search for: [Forever (2014)]
2015-11-25 22:48:53 INFO     Thread-18 :: Sending backlog for Forever (2014) season 1 because some eps were set to wanted
2015-11-25 22:44:42 INFO     POSTPROCESSER :: Processing completed
2015-11-25 22:44:42 INFO     MAIN :: Building internal name cache for all shows
2015-11-25 22:44:42 INFO     POSTPROCESSER :: PostProcessing Path: /volume1/Download/Compleet/Sickbeard

Ik zie in het form (http://www.snelrennen.nl/forum/index.php?topic=2139.0) dat hier wel een draadje over is maar niet echt met een uitkomst.

Ik gebruik 3 provider: NZBPlanet - OZNZB & althub.co.za. Ook alles al opnieuw aan en uit gezet, echter geen mogelijkheid om het zonder foutmelding te krijgen

november 26, 2015, 05:26:39 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Online
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2638
    • Snelrennen
Plaats even een afbeelding van je NZB Search instellingen als je wilt.

november 26, 2015, 08:30:22 am
Reactie #2

hugoleij

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5

november 26, 2015, 17:44:46 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Online
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2638
    • Snelrennen
Dit zijn je search providers, niet je search settings!

november 26, 2015, 22:14:00 pm
Reactie #4

hugoleij

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5

november 27, 2015, 06:02:23 am
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Online
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2638
    • Snelrennen
Ik denk dat het wachtwoord voor NZBGet fout is. In de nieuwere versies is dit veranderd van tegbzn6789 naar nzbget.
Of jij moet in NZBGet zelf een ander wachtwoord hebben gemaakt, dan gaat mijn gedachte niet op.

november 29, 2015, 08:54:23 am
Reactie #6

hugoleij

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Nee die heb ik veranderd

november 29, 2015, 10:28:49 am
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Online
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2638
    • Snelrennen
Ga even naar Search Providers, het tabblad Provider Options en zet bij elke provider even een vinkje achter "Enable Backlog Searches"

december 02, 2015, 14:50:17 pm
Reactie #8

hugoleij

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
Het werkt! :D Dank je wel

december 02, 2015, 17:22:40 pm
Reactie #9

snelrennen

  • *****
  • Information Man Online
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2638
    • Snelrennen
Mooi zo, kunnen we dit topic sluiten!


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.