Snelrennen

Synology NAS => Sonarr, SickBeard en SickRage => Topic gestart door: hugoleij op november 25, 2015, 22:53:20 pm

Titel: Sickrage foutmelding
Bericht door: hugoleij op november 25, 2015, 22:53:20 pm
Hoi hoi,

Ben sinds gisteren een trotse eigenaar van een Synology :)
Helaas krijg ik Sickrage niet aan de praat, hij komt met de volgende melding.
2015-11-25 22:48:54 SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickrage config for backlog searches. Please check your settings.

Iets meer:
2015-11-25 22:48:54 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: No needed episodes found during backlog search for: [Forever (2014)]
AANone
2015-11-25 22:48:54 ERROR    SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: No NZB/Torrent providers found or enabled in the sickrage config for backlog searches. Please check your settings.
2015-11-25 22:48:54 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-281535 :: Beginning backlog search for: [Forever (2014)]
2015-11-25 22:48:53 INFO     Thread-18 :: Sending backlog for Forever (2014) season 1 because some eps were set to wanted
2015-11-25 22:44:42 INFO     POSTPROCESSER :: Processing completed
2015-11-25 22:44:42 INFO     MAIN :: Building internal name cache for all shows
2015-11-25 22:44:42 INFO     POSTPROCESSER :: PostProcessing Path: /volume1/Download/Compleet/Sickbeard

Ik zie in het form (http://www.snelrennen.nl/forum/index.php?topic=2139.0) dat hier wel een draadje over is maar niet echt met een uitkomst.

Ik gebruik 3 provider: NZBPlanet - OZNZB & althub.co.za. Ook alles al opnieuw aan en uit gezet, echter geen mogelijkheid om het zonder foutmelding te krijgen
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: snelrennen op november 26, 2015, 05:26:39 am
Plaats even een afbeelding van je NZB Search instellingen als je wilt.
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: hugoleij op november 26, 2015, 08:30:22 am
Bij deze:

(http://s13.postimg.org/bmxxi0atj/Schermafbeelding_2015_11_26_om_08_25_21.png)

(http://s9.postimg.org/441n3siqn/Schermafbeelding_2015_11_26_om_08_25_28.png)

(http://s7.postimg.org/rcftgbe6z/Schermafbeelding_2015_11_26_om_08_25_40.png)
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: snelrennen op november 26, 2015, 17:44:46 pm
Dit zijn je search providers, niet je search settings!
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: hugoleij op november 26, 2015, 22:14:00 pm
Oeps..

(http://s9.postimg.org/fp76abpin/Schermafbeelding_2015_11_26_om_22_12_25.png)

(http://s23.postimg.org/ujmrdcju3/Schermafbeelding_2015_11_26_om_22_12_32.png)
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: snelrennen op november 27, 2015, 06:02:23 am
Ik denk dat het wachtwoord voor NZBGet fout is. In de nieuwere versies is dit veranderd van tegbzn6789 naar nzbget.
Of jij moet in NZBGet zelf een ander wachtwoord hebben gemaakt, dan gaat mijn gedachte niet op.
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: hugoleij op november 29, 2015, 08:54:23 am
Nee die heb ik veranderd
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: snelrennen op november 29, 2015, 10:28:49 am
Ga even naar Search Providers, het tabblad Provider Options en zet bij elke provider even een vinkje achter "Enable Backlog Searches"
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: hugoleij op december 02, 2015, 14:50:17 pm
Het werkt! :D Dank je wel
Titel: Re: Sickrage foutmelding
Bericht door: snelrennen op december 02, 2015, 17:22:40 pm
Mooi zo, kunnen we dit topic sluiten!