Auteur Topic: Sickrage vind geen downloads via spotweb  (gelezen 16716 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 10, 2015, 20:13:07 pm
gelezen 16716 keer

nielsjansen

  • Gast
Hallo,

Ik heb de tutorials hier op de site gevolgd maar ik zit nu met het probleem dat sickrage geen download vind.
Als ik hem laat zoeken dan geeft sickrage "No download were found" aan. Ik heb hem dus gelinkt aan mijn spotweb met een api.
Ik heb 16 verschillende series in sickrage staan en van een aantal weet ik 100% zeker dat ze te downloaden zijn op spotweb. Heb ook al een keer geprobeerd "Ignore words" leeg te laten, hij zou dus echt wat moeten kunnen vinden. Dus een foutje in de instellingen lijkt toch het meest voor de hand liggende. Ik kan het zelf alleen echt niet vinden.
Coachpotato heb ik niet geïnstalleerd dus weet niet of het daar werkt. Headphones ga ik nu wel installeren dus zal zien of het daar wel werkt.

Iemand enig idee waar ik moet zoeken naar een verkeerde instelling? Of is er iets anders fout?

Groeten en alvast bedankt :)

Edit:
Zojuist headphones ook geprobeerd, maar deze lijkt ook niet te werken. Hij komt niet verder dan "Trying to download...".
Het probleem lijkt hem dan toch tussen deze programma's en spotweb te zitten...
In dat geval moet dit topic ook eigenlijk naar het spotweb gedeelte?

mei 11, 2015, 06:33:35 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Even vanaf het begin beginnen.
Spotweb heb je draaiend en werkend? NZBGet is geïnstalleerd, heb je al eens wat gedownload om te testen of deze juist is geconfigureerd?

En SickRage kan niets vinden, geef eens een paar voorbeelden van welke series je bedoelt.

mei 11, 2015, 10:34:52 am
Reactie #2

nielsjansen

  • Gast
Ja, spotweb en nzbget werken. Ik heb spotweb ook zo geconfigureerd dat ik vanuit spotweb een download kan starten in nzbget (dus in spotweb rechts bij een download op het groene pijltje klikken, dan wordt hij naar nzbget gestuurd en die download hem succesvol).
Het probleem is dus alleen dat sickrage (en headphones dus zoals ik later zei ook) geen downloads kunnen vinden.

Een aantal series die ik probeer te downloaden:
Game of Thrones, Better call Saul, American Horror Storie, Ban of Brothers, Black Mirror, Deadwood en The walking Dead. En daarnaast dus nog 9 anderen.

In headphones probeer ik de volgende albums te downloaden (in flac):
Mumford & Sons - Wilder mind en Kasabian - 48:13.

Het lijkt er dus op dat Sickrage en Headphones niet bij mijn spotweb kunnen komen...

mei 11, 2015, 18:23:33 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb het even geprobeerd met Mumford & Sons. Headphones laten zoeken en zonder problemen resultaat.
Found best result from http://192.168.0.10/spotweb: Mumford & Sons - (2015) Wilder Mind [HDTracks 24bit 96kHz] {FLAC} - 1166.0 MB

Wat de series betreft, ik heb Game of Thrones geprobeerd en gebruik nu Sonnar in plaats van SickRage maar voor de zoekresultaten zou dat geen verschil moeten maken. Ook deze wordt zonder problemen gevonden.

Met Sonarr heb je wel een test functie om te zien of er verbinding met bijvoorbeeld Spotweb gemaakt kan worden. Ik ben namelijk bang dat er daar iets misgaat bij jouw.

mei 12, 2015, 17:37:17 pm
Reactie #4

nielsjansen

  • Gast
Ik heb Sonarr geprobeerd en de fout lijkt hem in de API van spotweb te zitten... In de log van Sonarr staan de meldingen, deze heb ik hier bij gevoegd.

Zit er trouwens een foutje in de handleiding van Sonarr? Die van mij zit namelijk op poort 8989...

Ik lees online over " http://{ip-adres}/spotweb/api?t=c ". Dit heb ik geprobeerd (uiteraard met het goede ip adres) en die verbind ook niet.

mei 12, 2015, 19:14:32 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Probeer eens http://192.168.0.10/spotweb/api?t=c in je browser en 192.168.0.10 pas je even aan in het voor jouw correcte ip adres.
Als het goed is zie je dan een xml bestand.

mei 12, 2015, 21:06:17 pm
Reactie #6

nielsjansen

  • Gast
OPGELOST!

Zoals ik in het vorige bericht zei had ik dat net geprobeerd en kreeg ik dus niet die xml file. Daar heb ik op verder gezocht en vond het volgende commando:
wget -O /volume1/web/spotweb/.htaccess https://dl.dropbox.com/u/5653370/syn_files/spotweb/htaccess.txt --no-check-certificate
Die heb ik uitgevoerd, alles opnieuw opgestart en het werkt. Ik krijg inderdaad die xml file en de programma's connecten met spotweb!

Reuze bedankt voor het helpen!!

Snelrennen

Re: Sickrage vind geen downloads via spotweb
« Reactie #6 Gepost op: mei 12, 2015, 21:06:17 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.