Auteur Topic: Sonarr bestaande aflevering herkennen  (gelezen 9248 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 06, 2019, 19:59:19 pm
gelezen 9248 keer

jordywiggie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Goedenavond,

Ik heb Sonarr ingesteld middels de handleiding (waarvoor dank!), omdat ik bij Sickbeard de volgende aflevering van mijn favoriete serie Game of Thrones niet goed stond vermeld. Nu is dit wel gelukt met Sonarr alleen herkent Sonarr niet de al bestaande afleveringen op de schijf. Hoe kan ik dit gemakkelijk scannen of importeren? Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt!  8)

mei 06, 2019, 19:59:53 pm
Reactie #1

jordywiggie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Goedenavond,

Ik heb Sonarr ingesteld middels de handleiding (waarvoor dank!), omdat ik bij Sickbeard de volgende aflevering van mijn favoriete serie Game of Thrones niet goed stond vermeld. Nu is dit wel gelukt met Sonarr alleen herkent Sonarr niet de al bestaande afleveringen op de schijf. Hoe kan ik dit gemakkelijk scannen of importeren? Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt!  8)

mei 07, 2019, 23:05:30 pm
Reactie #2

jordywiggie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Goedenavond,

Ik heb Sonarr ingesteld middels de handleiding van snelrennen (waarvoor dank!), omdat bij Sickbeard de volgende aflevering van mijn favoriete serie Game of Thrones niet goed stond vermeld. Nu is dit wel gelukt met Sonarr alleen herkent Sonarr niet de al bestaande afleveringen op de schijf. Hoe kan ik dit gemakkelijk scannen of importeren? Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt!  8)

mei 07, 2019, 23:06:16 pm
Reactie #3

jordywiggie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Goedenavond,

Ik heb Sonarr ingesteld middels de handleiding van snelrennen (waarvoor dank!), omdat bij Sickbeard de volgende aflevering van mijn favoriete serie Game of Thrones niet goed stond vermeld. Nu is dit wel gelukt met Sonarr alleen herkent Sonarr niet de al bestaande afleveringen op de schijf. Hoe kan ik dit gemakkelijk scannen of importeren? Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt!  8)

mei 08, 2019, 12:33:15 pm
Reactie #4

jordywiggie

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Goedemorgen,

Ik heb Sonarr ingesteld middels de handleiding van snelrennen, omdat ik bij Sickbeard de volgende aflevering van mijn favoriete serie Game of Thrones niet goed stond vermeld. Nu is dit wel gelukt met Sonarr alleen herkent Sonarr niet de al bestaande afleveringen op de schijf. Hoe kan ik dit gemakkelijk scannen of importeren? Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.

Daarnaast maakt hij ook binnen het mapje Game of Thrones weer een mapje aan met Game of Thrones met daarin weer een mapje Season 08. Beetje dubbelop, maar krijg dit ook niet aangepast.

Alvast bedankt!  8)

mei 11, 2019, 12:30:18 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
test

Snelrennen

test
« Reactie #5 Gepost op: mei 11, 2019, 12:30:18 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.