Auteur Topic: Vragen over het instellen van Radarr  (gelezen 22568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 20, 2017, 05:36:32 am
Reactie #15

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Is niet zo vreemd hoor, jij bent gewoon niet bij het begin van onze handleidingen begonnen. En ik wil niet beweren dat de handleidingen de enige juiste manier zijn, totaal niet zelfs maar ze kunnen wel een heleboel ergernis en problemen voorkomen.  ;D ;D

Loop deze pagina even door, beter loop de hele handleiding even na!

augustus 20, 2017, 10:44:16 am
Reactie #16

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Dat klopt want ik heb Gegoogled en kwam een andere handleiding tegen die ik gevolgd heb.

Maar dit is helder. Het uitvoeren van de test werkt nu. Krijg geen 404 melding. Ik kan Spotweb nu ook toevoegen in Radarr als newsprovider. Alleen mis ik de zoekresultaten. Bijvoorbeeld als ik zoek op de de nieuwe film van de smurfen. Dan vind Radarr alleen resultaten van NZB Planet de andere newsprovider die ik gebruik. Terwijl als ik in Spotweb zoek naar Smurfen ik zat resultaten krijg. Waarom toont Radarr de zoekresultaten van Spotweb niet?

Dan hebben we ook nog punt 1 openstaan. Radarr wilt het videobestand niet hernoemen zoals ik dat ingesteld heb.

augustus 20, 2017, 14:37:23 pm
Reactie #17

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Behalve dat Radarr dus niet veel vind gebruikt het ook best veel geheugen zie ik. Net even een simpel test met de film Drone. CouchPotato en Radarr alleen met Spotweb als indexer. CouchPotato vind hem wel, Radarr niet.

Dan het post processing, ou me niets verbazen als dat ook nog niet helemaal op orde is. Heb ik nog niet kunnen testen, komt nog wel. Je zou het ook voor deze categorie aan SABnzbd over kunnen laten.

augustus 20, 2017, 16:22:49 pm
Reactie #18

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Oké goed dat je het aangeeft. Je adviseert me om mij te verdiepen in CouchPotato omdat meerdere gebruiker dit gebruiken en de applicatie verder is dan Radarr?

augustus 20, 2017, 16:38:30 pm
Reactie #19

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Nee ik adviseer je dat niet. Die afweging moet je zelf maken maar als je het tegen elkaar afzet zie je dat je nu een redelijk nieuw programma draait welke dan ook nog in het  Bèta stadium is en behoorlijk wat meer geheugen gebruikt dan andere programma's tegenover  CouchPotato welke al een hele tijd meedraait en een hele grote groep tevreden gebruikers heeft.

augustus 20, 2017, 18:21:01 pm
Reactie #20

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Oké. Deze topic mag gesloten worden. Ik ga CouchPotato uitproberen en dan kan ik zelf zien welke applicatie ik fijner vind werken. Mocht het niet lukken open ik een nieuw topic.

Snelrennen

Re: Vragen over het instellen van Radarr
« Reactie #20 Gepost op: augustus 20, 2017, 18:21:01 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.