Auteur Topic: Vragen over het instellen van Radarr  (gelezen 22578 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

augustus 15, 2017, 17:55:47 pm
gelezen 22578 keer

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
1.Ik heb op mijn NAS via Docker Radarr geïnstalleerd en geconfigureerd. Ik gebruik SABnzbd als download client en NZB Planet als search provider. Ik heb bij het tabblad media management dat er geen map aangemaakt hoeft te worden tijdens het uitpakken. Echter werkt dit niet. SABnzbd pakt de naam van de film uit in volume1/video/movie. Ik wil juist dat alleen het videobestand gekopieerd wordt naar volume1/video/movie. De rest zoals de map naam en andere content mag verwijderd worden. Ook het hernoemen van de film werkt niet zoals ik ingesteld heb.

2.Hoe kan ik Spotweb als searchprovider instellen? Ik krijg het niet voor elkaar.

3.Wat kan ik bij het tabblad list instellen? Dat snap ik niet goed.

augustus 16, 2017, 05:41:58 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik ben (nog) niet bekend met Radarr dus kan er niet zo veel over zeggen. Zal er eerst mee aan de gang moeten gaan. Ga dus wat installeren en kom er dan op terug.

augustus 16, 2017, 17:32:12 pm
Reactie #2

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Tof van je dat je het wilt uitzoeken voor mij. Als ik de handleiding van Sonarr bekijk zie ik dat het wel erg veel op elkaar lijkt. Als ik dit werkend heb wil ik Sonarr gaan instellen. Maar dan kan ik gewoon de handleiding volgen op de site.

augustus 17, 2017, 16:52:49 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
1.Ik heb op mijn NAS via Docker Radarr geïnstalleerd en geconfigureerd. Ik gebruik SABnzbd als download client en NZB Planet als search provider. Ik heb bij het tabblad media management dat er geen map aangemaakt hoeft te worden tijdens het uitpakken. Echter werkt dit niet. SABnzbd pakt de naam van de film uit in volume1/video/movie. Ik wil juist dat alleen het videobestand gekopieerd wordt naar volume1/video/movie. De rest zoals de map naam en andere content mag verwijderd worden. Ook het hernoemen van de film werkt niet zoals ik ingesteld heb.

2.Hoe kan ik Spotweb als searchprovider instellen? Ik krijg het niet voor elkaar.

3.Wat kan ik bij het tabblad list instellen? Dat snap ik niet goed.
1. Dit gaat met Radarr niet lukken, elke download komt in een eigen map terecht, de mappen kun je laten landen waar je wil.
2. Gewoon de gegevens en de API toevoegen of bedoel jedat Spotweb niets vind als je hem toevoegt?
3. Daarmee kun je een RSS film lijst van een van de te selecteren providers toevoegen.

augustus 17, 2017, 20:30:02 pm
Reactie #4

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
1.Dit is inmiddels gelukt. Alles wordt standaard in de map /volume1/video/movie uitgepakt. Als ik naar films zoek staat dit er standaard al in. Hoe ik dat gedaan heb weet ik niet. Misschien pakt Radarr de laatste gekozen path die je geselecteerd hebt. Alleen wat nog niet lukt is dat er troep zoals een JPG en een NFO file uitgepakt wordt. Ook wil ik voorkomen dat de map van de film uitgepakt wordt in /volume1/video/movie. Ik wil alleen dat het filmbestand uitgepakt wordt. Zou je hiernaar willen kijken?

2.Zie bijlage. Wat doe ik fout? De username en API key heb ik in het plaatje weg gelaten.


1.Ik heb op mijn NAS via Docker Radarr geïnstalleerd en geconfigureerd. Ik gebruik SABnzbd als download client en NZB Planet als search provider. Ik heb bij het tabblad media management dat er geen map aangemaakt hoeft te worden tijdens het uitpakken. Echter werkt dit niet. SABnzbd pakt de naam van de film uit in volume1/video/movie. Ik wil juist dat alleen het videobestand gekopieerd wordt naar volume1/video/movie. De rest zoals de map naam en andere content mag verwijderd worden. Ook het hernoemen van de film werkt niet zoals ik ingesteld heb.

2.Hoe kan ik Spotweb als searchprovider instellen? Ik krijg het niet voor elkaar.

3.Wat kan ik bij het tabblad list instellen? Dat snap ik niet goed.
1. Dit gaat met Radarr niet lukken, elke download komt in een eigen map terecht, de mappen kun je laten landen waar je wil.
2. Gewoon de gegevens en de API toevoegen of bedoel jedat Spotweb niets vind als je hem toevoegt?
3. Daarmee kun je een RSS film lijst van een van de te selecteren providers toevoegen.

augustus 17, 2017, 22:25:52 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Zet Spotweb eens onder Newznab, dan zal het beter gaan!

augustus 17, 2017, 22:57:27 pm
Reactie #6

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Heb ik gedaan maar dan lukt het nog niet. Dit staat erin de log aan: Unable to connect to indexer: HTTP request failed: [404:NotFound] [GET] at [http://192.168.2.8/spotweb/api?t=caps&apikey=bcbedc55bc10fcb2963016d5286e32b3]

Zet Spotweb eens onder Newznab, dan zal het beter gaan!

augustus 18, 2017, 05:37:31 am
Reactie #7

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En je hebt dit allemaal geprobeerd en het werkt ook?

augustus 18, 2017, 19:40:17 pm
Reactie #8

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ik heb alle stappen doorlopen. Maar als ik http://192.168.2.8/spotweb/api?t=c in mijn browser invoer krijg ik nog steeds een 404 melding.

En je hebt dit allemaal geprobeerd en het werkt ook?

augustus 18, 2017, 19:49:11 pm
Reactie #9

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En heb je de NAS opnieuw opgestart na het toevoegen van het .htaccess bestand?

augustus 18, 2017, 20:36:34 pm
Reactie #10

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Ja 2 keer zelfs.

En heb je de NAS opnieuw opgestart na het toevoegen van het .htaccess bestand?

augustus 18, 2017, 20:47:25 pm
Reactie #11

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
En je weet ook zeker dat het juiste erin staat? Zijn misschien stomme vragen maar ik heb geleerd om nergens meer vanuit te gaan.

(Zou je het gebruik van de "citaat" knop achterwege willen laten als het niet nodig is! Dank.)

augustus 18, 2017, 20:58:03 pm
Reactie #12

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Dat geeft niks. We moeten alles desnoods dubbelchecken om het werkend te krijgen. Zie bijlage voor de inhoud van het bestand.

augustus 19, 2017, 19:38:06 pm
Reactie #13

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb helemaal over je post heen gekeken, vandaar de late reactie.
Start WebStation, kijk onder algemene instellingen wat er achter HTTP back-endserver staat. Als dit Nginx is verander je het in Apache. NAS even herstarten en het zou moeten werken.

augustus 19, 2017, 22:01:21 pm
Reactie #14

The Raptor

  • ****
  • Information Offline
  • Sr. Member
  • Berichten: 118
Vreemd. Ik heb niet de mogelijkheid om Apache te selecteren. Waar kan dat aan liggen? Moet ik nog een onderdeel installeren?

Snelrennen

Re: Vragen over het instellen van Radarr
« Reactie #14 Gepost op: augustus 19, 2017, 22:01:21 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.