(P2P) televisie en sport kijken > SopCast, TvAnts en meer

sopcast werkt niet

<< < (2/5) > >>

Joshua1964:
ok dit wordt mijn uitdaging ,ik ga wel slapen als dat mag .Ik moet wel alles even installeren en uittesten ,voor mij is het ook een tijd geleden.We zien wel.Misschien dat snelrennen ook helpt  :)

snelrennen:
Compleet verwijderen, inclusief de vlc mediaspeler.
Opnieuw installeren, de juiste versie van vlc zou dan ook meegenomen moeten worden.

Joshua1964:
Ik heb Sopcast geinstalleerd ,maar snap niet wat vlc player ermee te maken heeft.Het lijkt meer dat het windows media player gebruikt,maar ik kan het fout hebben.Probeer eerst wat Snelreennen zei ,dan kijken we wel verder ,en wie weet.

snelrennen:

--- Citaat van: Joshua1964 op januari 30, 2012, 18:40:02 pm ---Ik heb Sopcast geinstalleerd ,maar snap niet wat vlc player ermee te maken heeft.Het lijkt meer dat het windows media player gebruikt,maar ik kan het fout hebben.Probeer eerst wat Snelreennen zei ,dan kijken we wel verder ,en wie weet.

--- Einde van citaat ---

VLC heeft er ook niet veel mee te maken maar omdat croky aangaf dat hij deze ook verwijderd had was ik er vanuit gegaan dat hij in het verleden sopcast met vlc had gebruikt.

Welke versie van sopcast gebruik je croky?

croky:
heb sopcast verwijderd en vlc en alleen sopcast erop gezet maar nog steeds niets. vlc heeft idd niets met sopcast te maken maar was het laatste media iets wat ik eropgezet had. versie van sopcast is 3.4.8

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie