Auteur Topic: xiaomi tv stick met popcorntime?  (gelezen 17746 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

oktober 20, 2021, 12:15:07 pm
gelezen 17746 keer

Wiliam

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Hallo even een vraagje, ik lees hier daarnet over popcorntime op een chromestick. Zelf was ik van plan een xiaomi tv stick aan te schaffen met bol.com met android. Android 10 zou hierop staan. Kan popcorntime hier gewoon op? Ik had al geprobeerd bol.com te bellen op https://klantenservicecontact.nl/bol-com-bellen/ alleen die zeiden geen vragen over het product te kunnen beantwoorden omdat het via een andere verkoper werd aangeboden, dat is blijkbaar ook mogelijk en wist ik niet. Ik wil de stick namelijk gebruiken voor disney+ en popcorntime op de slaapkamer van mijn zoontje. Hij heeft geen smart tv maar is bijna jarig en ik en mijn vrouw vinden het leuk om hem dit kado te doen. Is een xiaomi stick hiervoor aan te raden?

oktober 20, 2021, 20:51:39 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Kijk dan even bij Bol wie de verkopende partij is, staat er altijd bij en kun je die even benaderen met je vraag. Ik kan je vraag in ieder geval niet beantwoorden, geen ervaring mee!

oktober 21, 2021, 11:04:39 am
Reactie #2

Wiliam

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Ik zie het inderdaad, stom, had dit helemaal niet gezien. Via google het telefoonnummer gevonden en telefonisch heel goed geholpen door de verkoper. Hij zet beide apps er zelfs al voor me op! Helemaal happy :) Jullie ook bedankt.

Snelrennen

Re: xiaomi tv stick met popcorntime?
« Reactie #2 Gepost op: oktober 21, 2021, 11:04:39 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.