Auteur Topic: dagelijks fout load_database overloop  (gelezen 19307 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 16, 2011, 19:54:33 pm
gelezen 19307 keer

happie 2006

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Hallo,

ik krijg dagelijks de fout load-database de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop.
Dan kan ik de foute regels uit newsreader.eweka.nl gooien en alles werkt weer, maar het schiet natuurlijk niet op als dat iedere dag gedaan moet worden.
Is er een gebruikervriendelijkere manier om dit op te lossen?
Wellicht een aanpassing in spotnet?
Optie om vooraf de keuze te krijgen om deze regels te verwijderen?

maart 16, 2011, 19:58:54 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Happie 2006,

Ik heb je vraag even naar de juiste categorie verplaatst.

Wat betreft je foutmelding, als je nog niet de laatste versie van Spotnet gebruikt (1.7.4) moet je even snel deze versie installeren en dan is je probleem wel opgelost.

maart 18, 2011, 12:51:43 pm
Reactie #2

Stonehouses

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Ik heb zojuist Spotnet voor het eerst opgestart. Na het ophalen van de spots krijg ik de melding : Load_Database : de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop". Op dat moment loopt het programma vast en gebeurt er niets meer. Ik kan alleen nog via Taakbeheer afsluiten en opnieuw proberen maar met hetzelfde resultaat.

Hoe kan dit worden opgelost ?

maart 18, 2011, 16:16:49 pm
Reactie #3

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
hier staat al veel over beschreven misschien dat zoeken kan lonen leerzaam is het in ieder geval.
probeer om alles eerst te verwijderen en dat de nieuwste installeren.(tip)
gr Oscar

maart 23, 2011, 20:27:10 pm
Reactie #4

beltie1972

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 7
Ik heb zojuist Spotnet voor het eerst opgestart. Na het ophalen van de spots krijg ik de melding : Load_Database : de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop". Op dat moment loopt het programma vast en gebeurt er niets meer. Ik kan alleen nog via Taakbeheer afsluiten en opnieuw proberen maar met hetzelfde resultaat.

hallo

ik krijg de zelfde melding en kan spotnet niet opstarten heb op het forum gezocht en kan niet vinden hoe ik dit op kan lossen heeft iemand een tip alvast bedankt

maart 24, 2011, 06:20:54 am
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb zojuist Spotnet voor het eerst opgestart. Na het ophalen van de spots krijg ik de melding : Load_Database : de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop". Op dat moment loopt het programma vast en gebeurt er niets meer. Ik kan alleen nog via Taakbeheer afsluiten en opnieuw proberen maar met hetzelfde resultaat.

hallo

ik krijg de zelfde melding en kan spotnet niet opstarten heb op het forum gezocht en kan niet vinden hoe ik dit op kan lossen heeft iemand een tip alvast bedankt

Welke Windows versie gebruik je, welke versie van Spotnet heb je?

maart 24, 2011, 17:52:29 pm
Reactie #6

beltie1972

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 7
hallo

ben er inmiddels achter gekomen en heb spotnet weer lopend , heb de versie 1,7,4 gedownload en nu werkt die weer , alleen je eigen filters die je aan maakt werken niet ??

april 22, 2011, 10:24:28 am
Reactie #7

SJK

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Hoi

Kun je de nieuwe versie over de oude heen installeren of moet je eerst de oude verwijderen?
Want ik krijg nu ineens een foutmelding van dat de database een rekenkundige fout heeft gemaakt.
Deze fout melding krijg ik alleen op de laptop, op mijn gewone comp, waar de zelfde versie op staat, niet en werkt alles gewoon.

GR SJK

april 22, 2011, 11:41:52 am
Reactie #8

SJK

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Ik ben nog even bezig geweest met de gewone comp en het verschil, uit mijn hoofd, is dat bij de laptop, die het niet meer doet, de optie handtekening controle uit is gevinkt en bij de andere, die het doet, niet.
Heeft dit er misschien mee te maken??

GR SJK

april 22, 2011, 13:15:37 pm
Reactie #9

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
je moet eerst alles verwijderen maar dan ook alles en daarna opnieuw installeren.

Snelrennen

Re: dagelijks fout load_database overloop
« Reactie #9 Gepost op: april 22, 2011, 13:15:37 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.