Auteur Topic: Erg langzaam  (gelezen 12484 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 19, 2012, 10:59:51 am
gelezen 12484 keer

Tsjucky

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Hoi,

Ik ben net nieuw, maar heb al een vraag. Ik gebruik spotnet nu een week of 2 en van de ene op de andere dag is deze heel traag geworden. Ik heb volgens de speedtest een gemiddelde snelheid van ongeveer 20 MBps maar hij opend spotnet met een snelheid van 120 KBs, dat kan wel een aantal uren kosten om alleen spotnet te openen, laat staan een filmpje mee te pakken.
Ik heb spotnet al een keer in zijn geheel verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar dit bood geen hulp.
Ik heb een Eweka account en verder spotnet. Kan iemand mij in simpele stappen vertellen wat ik misschien anders moet instellen?  ::)

Hier mijn server instellingen xml:
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="******" Password="*********==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl" Username="******" Password="**********==" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="*******" Password="*********==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Ik moet er wel bij opmerken dat het wachtwoord wat er wordt weergegeven (wat ik nu onherkenbaar heb gemaakt) niet overeenkomt met dat wat ik van Eweka heb gekregen.....  :-\

Alle hulp is welkom en word gewaardeerd.....

december 19, 2012, 16:05:01 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Waarom gebruik je een ander wachtwoord dan wat je hebt gekregen?

december 21, 2012, 05:01:34 am
Reactie #2

26626897

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 93
Als de inlog van de usenet server (bijvoorbeeld Eweka) via de Spotnet applicatie word ingevuld word het wachtwoord versleuteld opgeslagen in de servers.xml. Dit is ook zichtbaar aan de = aan het einde van het wachtwoord.

@Tsjucky: De servers.xml ziet er goed uit.
Word er gelijktijdig met het downloaden via Spotnet met andere programma's ook het Eweka account gebruikt?
Als dit het geval is de andere programma's afsluiten of het aantal verbindingen verdelen.

Dit probleem lijkt op het steeds opnieuw ophalen van alle spots.

Haal het vinkje weg bij: Bewerken, Instellingen, Bijwerken tijdens opstarten.
Klik voor het bijwerken van de database op bijwerken (rechtsboven).

Welke Spotnet versie is er geïnstalleerd?

Snelrennen

Re: Erg langzaam
« Reactie #2 Gepost op: december 21, 2012, 05:01:34 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.