Auteur Topic: Fout tijdens het ophalen van de headers  (gelezen 16619 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 20, 2011, 20:41:23 pm
gelezen 16619 keer

knoeris

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Hallo,

Ik heb vandaag via deze site spotnet gedownload. Dit ging allemaal goed. Na het kiezen van de nieuwsprovider (Ziggo) en invullen van wachtwoord ging hij de spots ophalen. Bij 34629 gevonden spots (de balk was op 25 %) gaf hij de melding: "Fout tijdens het ophalen van de headers".

Ik ben er van overtuigd dat ik de juiste newsgroep en wachtwoord heb ingevoerd. Hij gaf bij een testje (met andere newsgroepen en wachtwoorden en gebruikersnamen) veel sneller een (andere) foutmelding.

Tijdens het zoeken werd de balk steeds groener maar helemaal rechtsboven in bleef er staan: "geen spots gevonden".

Wie kan mij helpen om de instellingen goed te krijgen?

Groet.

mei 21, 2011, 05:26:02 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ikzelf heb geen Ziggo dus kan er niet mee testen of iets dergelijks maar de volgende punten heb ik wel eens vaker gehoord en / of ergens gelezen.

Je moet er voor zorgen dat je niet aan je datalimiet zit, teveel connecties gebruikt en dat je geen bestanden ouder dan 30 dagen probeert te downloaden.
Diverse problemen met Spotnet waren opgelost nadat ze hun ziggo virus scan software hadden uitgeschakeld.

Zet in servers.xml het aantal verbindingen voor de header op 1 download op 2 en upload op 1 connecties. Sla het bestand op als alleen lezen. Ik geloof dat je max 4 verbindingen mag maken. Hoe je dit moet doen en waar je dit bestand terug kan vinden lees je op de F.A.Q. pagina.

Ook is het voor veel Ziggo gebruikers nodig een ander domein (@home, @casema.nl enz) te gebruiken. Misschien is dit voor jouw ook het geval?

Als je zeker wilt zijn dat je gegevens juist zijn kun je natuurlijk even de server testen met News Server Tester 

We horen wel of het gelukt is.

mei 22, 2011, 07:40:39 am
Reactie #2

knoeris

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Bedankt voor je reactie. Ik logde vandaag in en had niets veranderd aan de instellingen en hoppa! Nu werkt het wel!
Ik ben er gelijk maar eens 1 gaan downloaden.

Grt.

Snelrennen

Re: Fout tijdens het ophalen van de headers
« Reactie #2 Gepost op: mei 22, 2011, 07:40:39 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.