Auteur Topic: foutmelding in spotnet  (gelezen 15373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oktober 31, 2014, 13:12:02 pm
gelezen 15373 keer

hpfan

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Ik heb sinds ongeveer 1 week de foutmelding: CommentStarter:Get  Comments:Datareadernot available:SQlite. error no such table :comments

Ik heb al een keer gedeinstalleerd(ook de directory handmatig verwijderd) en weer opnieuw geinstalleerd maar niets helpt. Hij heeft al 2 jaren goed gewerkt en nu ineens vorige week krijg ik deze melding. Ik heb ook al mijn drivers geupdate en alle drivers waren in orde.  Ik weet het niet meer.

 :'( :'( :'( :'(

oktober 31, 2014, 17:12:44 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen

november 01, 2014, 04:49:28 am
Reactie #2

hpfan

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hoi,

Ik wilde eerst DBCloader downloaden via het forum maar door mijn virusscanner, Gdata, word de website geblokkeerd en via Spotnet lukte het wel maar hier  kreeg ik het zelfde probleem. Dus heb ik mijn virusscanner tijdelijk uitgeschakeld maar dat blijkt niet te helpen. Gdata zet DBCloader in quarantaine en desinfecteren gaat niet. Ik dacht eerst zal ik Gdata deinstalleren maar dat zie ik ook niet zitten. Hoe kan ik dit bestand wel downladen?

november 01, 2014, 06:57:12 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Zie hier de Gdata gebruikershandleiding. Hier zal wel het e.e.a. instaan waar je wat mee kunt.

november 01, 2014, 10:29:07 am
Reactie #4

hpfan

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Heb m.b.v. de handleiding van Gdata de virusbewaker uitgeschakeld en het bestand DBCLoader gedownload zonder problemen. Ik heb toen DBCLoader pdf bestand gelezen en toen opgestart. Toen werd de mogelijkheid gevraagd om de uitvoering ALTIJD TOEGESTAAN waarop ik deze optie koos. De rest was zo eenvoudig als wat. Het is hiermee gelukt en Spotnet geeft weer reactie weer en geen enkele fout!!!

BEDANKT BEDANKT BEDANKT!!!

november 01, 2014, 10:55:22 am
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Mooi zo, ook weer opgelost!

november 19, 2014, 07:20:32 am
Reactie #6

pcmirakel

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1

Snelrennen

Re: foutmelding in spotnet
« Reactie #6 Gepost op: november 19, 2014, 07:20:32 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.