Auteur Topic: kan nzb (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan lat  (gelezen 19715 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 18, 2011, 18:39:04 pm
gelezen 19715 keer

hamid010

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Goeiedag,

Ook ik heb pasgeleden de overstap gemaakt van het jammergenoeg gestorven ftd naar spotnet. Na veel zoeken en veranderingen aan de instellingen was ik zo blij als een kind toen er gisteren ineens meer dan 250000 spots werden gevonden, echter bij het aanklikken van elke spot krijg ik de melding 'kan nzb (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. soms heeft je provider wat vertraging'.

mijn servers.xml instelingen zijn als volgt:
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="MIJN USERNAME" Password="MIJN PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="textnews.eweka.nl" Username="MIJN USERNAME" Password="MIJN PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="MIJN USERNAME" Password="MIJN PASSWORD" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Ik gebruik eweka als payserver en bij de providerinstellingen heb ik textnews.eweka.nl als adres via poort 119.

Wat doe ik verkeerd of wat moet ik veranderen???
Bij voorbaat dank!!!

maart 18, 2011, 19:15:05 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Welke versie van Spotnet gebruik je?
Welke nieuwsserver heb je opgegeven? Met andere woorden, klopt het wel wat er in je servers.xml bestand staat?
Eweka heeft toch 8 connecties?
Textnews.eweka is toch alleen voor de headers?

maart 18, 2011, 20:36:04 pm
Reactie #2

hamid010

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Ik gebruiks versie 1.7.4, de laatste nieuwe dus. verder heb ik mn servers.xml instellingen in mn eerste post geplaatst en heb ik eweka als nieuwsserver. ik vraag me dus af of ik alles goed heb ingevuld

maart 18, 2011, 20:53:32 pm
Reactie #3

hamid010

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
ik ben er al uit. newsserveradres bij downloads in mn servers.xml instellingen was verkeerd, maar dat is nu verholpen. 258756 spots tot mn beschikking!!!  :P :P




SLOTJE!!

Snelrennen

Re: kan nzb (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan lat
« Reactie #3 Gepost op: maart 18, 2011, 20:53:32 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.