Auteur Topic: spotnet 2.0  (gelezen 19103 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 10, 2015, 17:38:27 pm
gelezen 19103 keer

DVANMOOK

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
hallo mijn naam is deny .en ik heb pas spotnet 2.0 ondekt. .het volgende doet zich voor . als ik een poster tinkerbell in mij lijst zet en ik klik deze aan dan krijg ik allemaal heel oude spots te zien  van 243 dagen geleden.????. ni ga ik naar mijn oude spotnet 1.8.1 en daar krijg ik wel de nieuwste  spots te zie van tinkerbell . daar sttat dan vandaag gisteren en dat is bij spotnet 2.0 dus niet daar is de eerste spot van243 dagen geleden .weet iemand waar dat aan kan liggen.bij vcoorbaat dank.

augustus 10, 2015, 17:54:09 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hallo Deny,
Ben zelf nog niet begonnen aan Spotnet 2.0. Om de simpele reden dat het niet zo veel toevoegt aan de oude versie en dat ik graag zelf wil bepalen wat op een  witte of zwarte lijst moet komen, dat hoeven anderen voor mij niet te doen.

En misschien zit daar het probleem ook wel, dat poster tinkerbell door iemand al dan niet per ongeluk op een lijst is gekomen. Ik beweer niet dat dit het probleem is. Maar beide versies van Spotnet maken gebruik van dezelfde database dus als er in de ene versie spots te zien zijn en in de andere niet moet je naar de verschillen in de programma's kijken. En dit is er 1 van.

augustus 11, 2015, 22:39:01 pm
Reactie #2

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Hebben we het nu over spotnet 2.0 of spotlite 2.0.Dit is een vraagje voor de zekerheid.

augustus 12, 2015, 07:11:18 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Spotnet 8) 8) 8)

Snelrennen

Re: spotnet 2.0
« Reactie #3 Gepost op: augustus 12, 2015, 07:11:18 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.