Auteur Topic: Spotnet downloads mislukken in het buitenland  (gelezen 13284 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

augustus 01, 2014, 17:39:27 pm
gelezen 13284 keer

laurens_vanhaarlem@hotmai

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo beste spotnet gebruikers,

de versie die ik gebruik: 1.8.1

Ik zit nu voor een maand in Roemenie om te werken. In de avonden heb ik niks tot weinig te doen en dacht ik dus: Ik ga mooi eventjes een paar leuke films downloaden, zodat ik me goed kan vermaken. Het probleem is dus dat als ik op downloaden druk en de film komt in de downloadlijst te staan deze begint met downloaden. Wat er dan gebeurt is dat de download start op 5kb/s en afzakt naar 1 kb/s en de groene voortgangsbalk heel snel naar voltooid loop waarnaar er komt te staan download mislukt. Als ik in Nederland ben ik altijd rond de 800/900 kb/s downloaden en heb ik nooit problemen met spotnet. Ook heb ik al andere films geprobeerd te downloaden, met het resultaat: MISLUKT.

Graag zou ik de oplossing van iemand willen horen, want ik verveel me nogal in de avonden

Alvast bedankt,

Laurens

augustus 01, 2014, 17:55:00 pm
Reactie #1

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Ik verwacht dat het internet minder stabiel is ,dat is alles.

augustus 01, 2014, 19:16:06 pm
Reactie #2

laurens_vanhaarlem@hotmai

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Nou, dat denk ik niet, er ligt hier een super netwerk. als ik gewoon een programma van het internet download. (heb geprobeerd om spotnet opnieuw te downloaden en installeren). had ik een snelheid van 2mb/s. de rest van het internet functioneert gewoon prima!

augustus 01, 2014, 19:21:33 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Laurens,

Ik zou in eerste instantie niet weten waarom je Spotnet niet in Roemeni� zou kunnen gebruiken. Je moet even nagaan hoe het zit met de juridische aspecten en eventuele blokkades die er zijn vanuit je Internet Service Provider aldaar.

Normaal gesproken zou het zo moeten zijn dat als je internet toegang hebt en een usenet provider je waar dan ook met het programma zou moeten kunnen werken.

Ik zou het in eerste instantie bij je provider in Roemeni� zoeken.

augustus 01, 2014, 19:28:52 pm
Reactie #4

laurens_vanhaarlem@hotmai

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Ik heb een account bij i-telligent. Is dat hetzelfde netwerk als usenet? of begrijp ik er nu helemaal niks van?

augustus 01, 2014, 19:46:16 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
I-telligent is je usenet provider dus dat zal wel ok zijn.
Dan is de vraag of je internet provider aldaar je toestaat om te downloaden via usenet.

Je hebt het niet over je instellingen gehad maar heb je een SSL verbinding al geprobeerd?

Snelrennen

Re: Spotnet downloads mislukken in het buitenland
« Reactie #5 Gepost op: augustus 01, 2014, 19:46:16 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.