Auteur Topic: Sabnzbd en Mede8er MED500X2  (gelezen 22010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 05, 2013, 22:06:07 pm
gelezen 22010 keer

Marjolein

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Hallo,

Ik download altijd via Spotnet en dat bevalt me goed. Nu heb ik een mediaplayer gekocht (Mede8er MED500X2). Ik wil graag mijn films rechtstreeks downloaden op mijn mede8er via de wifi. Ik kreeg een tip om dat te doen door sab.nzbd te gebruiken. Ik heb echter geen idee waar ik op moet letten of hoe ik dat moet doen. Kan iemand mij advies geven of dit uberhaupt kan en hoe ik dit voor elkaar krijg?

februari 06, 2013, 05:47:06 am
Reactie #1

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Spotnet gebruikt al sab nzb.

Als jij een netwerk deelt via wifi met je mediaplayer,dan kan je in spotnet daar een downloadmap voor maken.Je mediaplayer moet dan wel aan blijven staan.

februari 06, 2013, 05:49:17 am
Reactie #2

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik weet niet wat je download snelheid is maar waarschijnlijk gaat je dit niet lukken

februari 06, 2013, 19:49:20 pm
Reactie #3

Marjolein

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Bedankt voor jullie reactie. Wat ik me dus afvraag is of ik sab.nzbd rechtstreeks kan installeren op mijn mediaplayer (met Nasfunctie). Als ik de films dan via de downloadknop in een map op de mede8er download worden ze dan automatisch uitgepakt en zijn ze dan klaar om afgespeeld te worden?

februari 07, 2013, 05:25:55 am
Reactie #4

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Is het niet gemakkelijker om je harde schijven te delen via een normaal netwerk?

Dat andere lijkt mij niks ,ook al zou het kunnen.Ik heb niet eens fatsoenlijk internet op mijn media player.

februari 07, 2013, 20:39:08 pm
Reactie #5

Marjolein

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Gezien de reacties begin ik me af te vragen of ik het dan misschien maar anders moet organiseren. Misschien dat iemand mij nog wel kan vertellen of je sab.nzdb op je mediaplayer kunt installeren zodat gedownloade bestanden op de mediaplayer worden uitgepakt.

februari 07, 2013, 22:40:29 pm
Reactie #6

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Hier staan de specificaties http://nl.hardware.info/reviews/2289/11/mede8er-med500x2-review-specificaties

Je hebt een lan aansluiting ,daar is een hoop mee te doen.Via het delen van de harde schijven ,kan je ook met je pc in de harde schijf van je mediaplayer komen .Je pc doet dan het werk in je mediaplayer. Hier kan je er meer over lezen  http://computertotaal.nl/software/22750-mediaspeler-aan-uw-netwerk-koppelen.html succes.

februari 10, 2013, 14:12:12 pm
Reactie #7

Marjolein

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Bedankt Joshua1964! Het is me uiteindelijk gelukt om de bestanden rechtstreeks te laten uitpakken op de Mede8er.

februari 10, 2013, 15:34:40 pm
Reactie #8

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Dat is mooi om te horen Marjolein.Veel plezier er mee. ;D

Niet zo lang geleden waren we avi's naar dvd aan het converteren,en nu krijgen we steeds luxere mediaplayers .
Waar gaat dat heen????

Snelrennen

Re: Sabnzbd en Mede8er MED500X2
« Reactie #8 Gepost op: februari 10, 2013, 15:34:40 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.