Auteur Topic: Te weinig spots  (gelezen 13230 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 25, 2014, 12:15:26 pm
gelezen 13230 keer

karins

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Hoi
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vorige week kreeg ik ineens geen nieuwe spots meer binnen, ik gebruik Astraweb en ik begreep dat er meer mensen waren die problemen hadden. Ik heb de server van eu.astraweb gewijzigd in us.atraweb, toen kreeg ik wel wat binnen, maar veel te weinig.
Spotnet verwijderd en alles opnieuw weer ingesteld, zelfde probleem, Ik heb Eweka voor 24 uur geprobeerd, zelfde probleem. Ik krijg per uur ongeveer 10-12 spots binnen. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen? :what:
Karin

mei 25, 2014, 16:28:51 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb zojuist even Spotnet opgestart en er waren iets meer dan 200 nieuwe spots vandaag. Als ik dat deel door het aantal uren wat er vandaag om is kom ik op ca. 12,5 nieuwe spots per uur  :chin:

Dat komt aardig overeen met het gemiddelde wat jij binnen krijgt. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt. Het is natuurlijk zo dat je niet kunt zeggen dat er zoveel spots per dag zullen zijn, alles valt en staat natuurlijk met wat er aangemeld word op Spotnet en de Spotnet gerelateerde database. En als je het mij vraagt is de tendens van de laatste weken dat het gewoon wat rustiger of stiller is. Op zich redelijk normaal en het zal nog wel wat minder worden met de vakantie periode voor de deur.

Of bedoel jij iets heel anders, bijvoorbeeld dat Pietje wel 100 spots binnen krijgt en jij maar 10? :angel:

mei 25, 2014, 17:28:18 pm
Reactie #2

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Als je het niet vertrouwd dan ga je even hier kijken http://www.nzbserver.com/

mei 25, 2014, 17:35:31 pm
Reactie #3

karins

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Ik kreeg normaal gesproken meer spots binnen, toch zeker wel 40 per uur (beeld, geluid, applicaties etc.), dat is dus nu plm. 10 per uur en dat is toch een stuk minder  :(, bedankt voor je reaktie.
Goed idee van NZBserver, ga ik doen :happyyes:

mei 25, 2014, 19:27:16 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn. Ik ga er vanuit dat het gewoon wat rustiger is de laatste tijd maar als ik het mis heb hoor ikdat graag. :happyyes:

Snelrennen

Re: Te weinig spots
« Reactie #4 Gepost op: mei 25, 2014, 19:27:16 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.