Auteur Topic: traagheid downloaden reacties, oplossing?????  (gelezen 15025 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

april 25, 2011, 15:18:23 pm
gelezen 15025 keer

fretjes

  • Gast
LS,
heb een paar berichten gevonden over het trage downloaden van reacties. Oplossing was dan iets te veranderen in een .xml file.
Ook ik vind (zelf) dat de reacties traag binnen komen en vaak als de 100% is bereikt dan begint het weer opnieuw. Mijn provider is casema (je weet wel van die ziggo) en de server die ik meestal gebruik is die van xlned.com (ben ik wel tevreden over).
Weet iemand een oplossing?
gr fred

april 25, 2011, 16:16:17 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wat je zou kunnen down is het volgende. Registreer een gratis account op http://www.eternal-september.org/
Onthoud je gebruikersnaam en wachtwoord.

Open het Spotnet servers.xml bestand in kladblok. Verander de bovenste (header) regel naar de nieuwe server incluis de username en password op de plaats van de xjes.

<Server Type="Headers" Server="news.eternal-september.org" Username="xxxxxxx" Password="xxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />

Waar je het server.xml bestand kan vinden zie je op de FAQ  pagina voor Spotnet staan.

Succes.

april 26, 2011, 13:06:57 pm
Reactie #2

fretjes

  • Gast
Beste Snelrennen,
heb gedaan wat je hebt voorgesteld, krijg echter een paar maal de volgende foutmelding:
"Load_Database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop"
en blijft de zaak hangen. Het downloaden blijft wel actief (volgens proces explorer van sysinternals) maar er wordt niets meer gedownload.
ik heb mijn server.xml hieronder bijgevoegd. Ik heb op de kruisjes wel mijn gegevens ingevuld en hier, om duidelijke redenen weer verwijdert.
Heb je een oplossing?
bij voorbaat dank
Fred

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.eternal-september.org" Username="XXXXXX" Password="XXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader4.xlned.com" Username="XXXXX" Password="XXXXXXXX" Port="563" SSL="1" Connections="7" />
  <Server Type="Uploads" Server="reader4.xlned.com" Username="XXXXXXX" Password="XXXXXXXXXXXX" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>

april 26, 2011, 19:41:44 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dat is weer een hele andere fout.
Nu dan maar eens Spotnet in zijn geheel verwijderen incluis de map program data.
Dan opnieuw installeren en proberen. Werkt het niet goed, nogmaals server.xml aanpassen en nogmaals testen.
Je zou dan weer even vooruit moeten kunnen.

april 27, 2011, 17:04:30 pm
Reactie #4

fretjes

  • Gast
Hoi,
Laatste advies werkte het beste. Alles verwijdert en laatste versie gedownload en geinstalleerd. Geen enkel probleem meer en dat zonder enige aanpassing van wat dan ook.
bedankt voor de moeite,
gr fred

april 27, 2011, 18:48:21 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dan beschouwen we dit probleem als opgelost. :D

Snelrennen

Re: traagheid downloaden reacties, oplossing?????
« Reactie #5 Gepost op: april 27, 2011, 18:48:21 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.