Auteur Topic: Spotnet NZBget  (gelezen 24382 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oktober 14, 2015, 09:52:38 am
gelezen 24382 keer

rokit

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo,

Spotnet werkte altijd prima maar sinds ze NZBget gebruiken is het hopeloos of ik kan niks meer downloaden en soms download hij het bestand wel maar pakt hij het weer niet uit. Is er ook ergens een duidelijke handleiding te vinden hoe spotnet met NZBget goed werkend te krijgen en dan niet op een NAS maar gewoon rechtstreeks op mijn laptop.

Alvast bedankt voor de info.

Rokit

oktober 14, 2015, 15:24:36 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hallo Rokit,

Zou je misschien aan kunnen geven welke versie van Spotnet NZBGet gebruikt want dit is mij niet bekend. Ik denk dat je misschien een aantal zaken door elkaar heen haalt, het is me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt.

oktober 14, 2015, 18:25:42 pm
Reactie #2

rokit

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo,

Heb geen idee welke versie dit is, heb alleen spotnet 2.0.0.102 geinstalleerd. Toen ging het downloaden goed, maar dan krijg je een automatische update naar spotnet 2.0.0.132 en dan gaat het mis. Als ik iets wil downloaden staat er nu "wachten" dan moet ik rechtsklikken op geavanceerd, dan zie ik een oranje knop hier moet ik op klikken en wordt dan groen....gaat dan downloaden...komt onderaan in het scherm te staan "mislukt" maar het bestand staat dan in de map "incompleet" en is wel gedownload maar niet goed uitgepakt...Vroeger ging het via SABnzbd en ging toen allemaal perfect.

Heb deze versie nzbget-15.0 gisteren er zelf bij geinstalleerd en ingesteld zoals beschreven maar werkt ook niet.

oktober 14, 2015, 18:43:08 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik ben bang dat je wat dingen door elkaar haalt. NZBGet zoals in onze handleiding beschreven draait op een NAS en heeft niets met Spotnet te maken. Komt ook nog bij dat Spotweb 2.0 geen officiële versie is. De laatste officiële versie is Spotnet 1.8.1.1 en kun je uit ons forum downloaden. Deze werkt gewoon met SABnzbd zoals te zien is in onze Spotnet handleiding.

oktober 14, 2015, 19:50:56 pm
Reactie #4

rokit

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Heb versie 1.8.1 weer geinstalleerd en deze werkt prima...dus niet weer updaten naar versie 2.0. Bedankt ben blij dat het nu weer werkt.

gr,

Rokit

oktober 14, 2015, 20:19:28 pm
Reactie #5

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Alleen updaten als het een officiële versie betreft. Versie 2.0 heeft als nadeel de automatische installatie van nieuwe versies. Bij elke nieuwe versie moet je dus weer gaan instellen. En krijg je bijvoorbeeld zomaar ineens NZBGet voor je kiezen. Zodra dit eruit is zullen wij er een handleiding voor maken, tot dan toe adviseren we gewoon de oude versie te gebruiken.

Snelrennen

Re: Spotnet NZBget
« Reactie #5 Gepost op: oktober 14, 2015, 20:19:28 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.