Auteur Topic: Diverse probleempjes bij installatie spotweb  (gelezen 15132 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

september 03, 2017, 22:03:46 pm
gelezen 15132 keer

steam73

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Ik hoop dat dit topic niet dubbel komt, ik werd uitgelogd. Nu misschien iets korter beschreven:

Ik heb de installatie-handleiding voor spotweb op synology met DSM6 gevolgd. Vergeten te retrieven via ssh. Liep vast doordat ik in spotweb geen knop krijg voor instellingen. Opnieuw installeren hielp niet. Toen ontdekt dat ik de retrieve stap had overgeslagen.
Nu krijg ik bij het retrieven (zowel als gebruiker, als met sudo) de volgende foutmelding:
Fatal error: Undefined class constant 'MYSQL_ATTR_FOUND_ROWS' in /volume1/web/spotweb/lib/dbeng/dbeng_pdo_mysql.php on line 28

Ik heb dus 2 problemen, wellicht gerelateerd: kan niet retrieven, en ik krijg geen instellingen knop.
Wat kan ik zijn vergeten of wat doe ik fout?

Vast heel erg bedankt!

september 04, 2017, 05:32:55 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Opnieuw beginnen maar dan wel eerst de database verwijderen en de map Spotweb verwijderen. Voor de database met je phpMyAdmin voor installeren. En kom je er helemaal niet meer uit en heb je niet zo veel op je NAS staan, kun je ook nog terug naar de fabrieksinstellingen.

juni 06, 2019, 04:57:48 am
Reactie #2

joewilson

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
de database verwijderen en de map Spotweb verwijderen.
spanish dictionary

Snelrennen

Re: Diverse probleempjes bij installatie spotweb
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2019, 04:57:48 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.