Auteur Topic: htaccess  (gelezen 14010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 02, 2016, 20:38:04 pm
gelezen 14010 keer

killerweb

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Allereerst top , heel blij mee, met de uitleg..
Zoals eerder in forum, staat er een vraag over de htaccess-file.

Ik heb de .htaccess meerdere malen geupload, met ook de codes, in de andere topic, echter no functiononado.
Als ik .htaccess in root van spotweb zet, dat werkt spotweb niet meer. haal ik het bestand weg, dan werkt spotweb weer wel. Ik kon nog geen oplossing vinden in het forum.

Heeft het te maken met DSM 6?

Killerweb

mei 02, 2016, 21:35:35 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Welkom hier Killerweb,

Ik ga je vraag wel even met een wedervraag beantwoorden. Wat wil je voor elkaar krijgen met het .htaccess bestand?

mei 14, 2016, 17:57:14 pm
Reactie #2

killerweb

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Das een valide vraag,

ik heb begrepen dat je daarmee de api van spotweb zou kunnen opvragen en deze dus gebruiken voor oa. couchpotato.

Wellicht heb ik het volledig mis, ik heb nog niet verder geinstalleerd en de aanvraag voor een api in het programma (couchpotato) bekeken of daar fouten in ontstaan.

Als ik de URL: http://192.168.1.20/spotweb/api?t=c intik, krijg ik een 404. Betekent dat, dat ook de externe programma's, die de api gaan gebruiken ook niet van de spotweb-api gebruik kunnen maken?

MVG

KIllerweb

juni 07, 2016, 20:45:52 pm
Reactie #3

smithers

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Ik heb helaas hetzelfde probleem.

.htaccess aangemaakt en direct opgeslagen in de rootfolder van spotweb. Vervolgens na herstart een code 404 melding bij het checken van de werking van de api.

Spotweb werkt overigens wel terwijl de .htaccess in de rootfolder staat.

juni 17, 2016, 00:29:27 am
Reactie #4

saintnick

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Ik heb soortgelijks op de Synology DSM 5.
Sonarr krijgt geen toegang tot de API van Spotweb.

Zoals hier gesuggereerd http://www.synology-forum.nl/spotweb/spotweb-verbind-niet-met-sonar/
Met WinSCP als Synology admin .htaccess kopieren uit /volume1/web/spotweb/spotweb naar /volume1/web/spotweb geeft access denied.

Maar zo te horen als het wel had gekund dan zou Spotweb misschien niet meer werken?

Hmm

juli 02, 2017, 21:12:22 pm
Reactie #5

switchke

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
ik zat een beetje in hetzelfde. En waarschijnlijk staat alles goed behalve jouw webstation setting

webstation > general settings > HTTP backend moet op Apache staan en niet op Nginx

normaal gezien zul je nu de api moeten kunnen opvragen en zouden applicaties als Sonnar moeten kunnen werken.

Snelrennen

Re: htaccess
« Reactie #5 Gepost op: juli 02, 2017, 21:12:22 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.