Auteur Topic: Runnen van /install.php crashes DS412+  (gelezen 11117 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

januari 14, 2017, 01:02:00 am
gelezen 11117 keer

m00n22

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Beste leden,

Na het doorlopen van de stappen ben ik aangekomen bij het installeren van Spotweb.

Na het runnen van spotweb/install.php blijft de de pagina laden. Het lijkt niet te werken en na het rebooten van de NAS kom ik hier niet meer in/start de NAS niet volledig op. Blauwe led blijft knipperen. De harde schrijven dienen verwijderd te worden, waarna de DS412+ weer te vinden is in Synology Assistent. Daarna kan ik de schrijven terugplaatsen en de DSM opnieuw installeren.

Iemand een idee wat dit kan zijn.

Nu a 2x gebeurd. 

januari 14, 2017, 10:50:38 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Het lijkt me sterk dat e.e.a. met elkaar te maken heeft. Wat gebeurt er als je de NAS nu zou rebooten zonder dat je met Spotweb aan de gang bent geweest?

januari 14, 2017, 10:56:33 am
Reactie #2

m00n22

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Het lijkt me sterk dat e.e.a. met elkaar te maken heeft. Wat gebeurt er als je de NAS nu zou rebooten zonder dat je met Spotweb aan de gang bent geweest?

Ik kan zonder Spotnet geinstalleerd te hebben, rebooten/restarten wat ik wil, alles werkt gewoon nog.

Ik zal dadelijk de installatie proces nogmaals doorlopen tot het runnen van spotweb/install.php. Daarvoor zal ik proberen te rebooten. Wellicht ligt het niet aan het runnen van install.php.

Edit:
De oorzaak lijkt ergens te liggen bij de volgende packages: Python, Git of 3rd Init package.

Heb deze geinstalleerd alvorens ik aan Spotweb wilde beginnen. NAS gereboot zelfde resultaat.

Edit 2:
Oorzaak lijkt te liggen bij 3rd INIT package.



januari 14, 2017, 13:53:39 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Dan installeer je deze niet, updaten doe je gewoon vanuit de taakplanner.

Snelrennen

Re: Runnen van /install.php crashes DS412+
« Reactie #3 Gepost op: januari 14, 2017, 13:53:39 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.