Auteur Topic: Spotweb laadt niet  (gelezen 13991 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 30, 2014, 12:49:19 pm
gelezen 13991 keer

Rene_66

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Hallo,

Na SpotWeb op mijn NAS (Synology 214Play) geinstalleerd te hebben, wil ik deze de eerste keer laden.

Ogenschijnlijk gebeurt er niets, het wieltje stopt met draaien en daarna....nada....

Wat doe ik fout of heb ik gemist?

Alvast bedankt voor je antwoord!

 :-X

mei 30, 2014, 14:17:48 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2672
    • Snelrennen
Ik weet niet of je de handleiding hebt gevolgd en / of je misschien nog andere instellingen hebt gemaakt.

Als dat niet zo is moet je gewoon geduld hebben, er wordt een database opgehaald met ik weet niet hoeveel spots en dat kan best een hele tijd duren.  :bash:

mei 30, 2014, 16:54:17 pm
Reactie #2

Rene_66

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
OK, kan dus toch, ondanks dat het wieltje stopt met draaien?

Dat het een poos kan duren, dat weet ik. Die ervaring heb ik ook met SpotNet.

Wederom bedankt!

mei 31, 2014, 06:51:35 am
Reactie #3

Rene_66

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Volgende vraag....

Zoals aangegeven gisteren niets meer gedaan.

Zojuist de boel gecheckt, maar nu verschijnt de melding: Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.

Is dit ook normaal of zou ik maar herinstalleren?

IP adres is in elk geval correct...


mei 31, 2014, 09:29:33 am
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2672
    • Snelrennen
Je moet wel wat meer info geven. Zie je wel een overzicht van de spots of zie je helemaal niets. Kun je in het configuratie menu?
Zo ja, loop dan de instellingen secuur door.

mei 31, 2014, 09:55:56 am
Reactie #5

Rene_66

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Sorry, misschien was ik niet duidelijk genoeg.

Blanco scherm met hiervoor genoemde tekst, voor de rest niets....

mei 31, 2014, 10:05:10 am
Reactie #6

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2672
    • Snelrennen
Ik zou opnieuw beginnen. Ik denk ook dat je te snel gaat, bereid eerst je NAS voor en zorg dat alles programma's en tools ge�nstalleerd zijn en werken en ga dan pas verder met Spotweb. Pas als je dat werkend hebt weer door naar de volgende stap.

juni 01, 2014, 09:45:18 am
Reactie #7

Rene_66

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Hoi,

Daar ben ik weer na een enerverende dag.

Kort: Ik heb SpotWeb idd verwijderd.

CoutchPotato en NZBGet werken nu.

Nog 2 korte vragen:

1. Het verzenden van mail ter notificatie werkt (nog) niet. Geen must, maar zou leuk zijn als ie het deed en
2. Kan ik NL ondertitel als voorwaarde ingeven? Zo ja, waar?

Vast bedankt maar weer.

Gr. Ren�

juni 01, 2014, 12:10:44 pm
Reactie #8

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2672
    • Snelrennen
Het antwoord op je vragen, althans een poging daartoe.

1. Ik heb zelf ook problemen gehad met de mail notificatie van NZBGet. Achteraf was dat maar goed ook anders overspoelt je mailbox later. Zowel CouchPotato als NZBGet kunnen deze notificatie versturen. Ik heb alles in NZBGet uitgeschakeld en laat CouchPotato, SickBeard en Headphones deze versturen na post processing.
2. Als het goed is heb je dit aangevinkt bij het instellen van CouchPotato. Settings, renamer, download subtitles.

juni 07, 2014, 14:17:53 pm
Reactie #9

Rene_66

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 26
Opnieuw geinstalleerd, werkt nu prima.

Zal topic sluiten.

Thnx.

Snelrennen

Re: Spotweb laadt niet
« Reactie #9 Gepost op: juni 07, 2014, 14:17:53 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.