Snelrennen

Synology NAS => Spotweb => Topic gestart door: Rene_66 op mei 30, 2014, 12:49:19 pm

Titel: Spotweb laadt niet
Bericht door: Rene_66 op mei 30, 2014, 12:49:19 pm
Hallo,

Na SpotWeb op mijn NAS (Synology 214Play) geinstalleerd te hebben, wil ik deze de eerste keer laden.

Ogenschijnlijk gebeurt er niets, het wieltje stopt met draaien en daarna....nada....

Wat doe ik fout of heb ik gemist?

Alvast bedankt voor je antwoord!

 :-X
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: snelrennen op mei 30, 2014, 14:17:48 pm
Ik weet niet of je de handleiding hebt gevolgd en / of je misschien nog andere instellingen hebt gemaakt.

Als dat niet zo is moet je gewoon geduld hebben, er wordt een database opgehaald met ik weet niet hoeveel spots en dat kan best een hele tijd duren.  :bash:
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: Rene_66 op mei 30, 2014, 16:54:17 pm
OK, kan dus toch, ondanks dat het wieltje stopt met draaien?

Dat het een poos kan duren, dat weet ik. Die ervaring heb ik ook met SpotNet.

Wederom bedankt!
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: Rene_66 op mei 31, 2014, 06:51:35 am
Volgende vraag....

Zoals aangegeven gisteren niets meer gedaan.

Zojuist de boel gecheckt, maar nu verschijnt de melding: Sorry, de pagina die u zoekt kan niet weergegeven worden.

Is dit ook normaal of zou ik maar herinstalleren?

IP adres is in elk geval correct...

Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: snelrennen op mei 31, 2014, 09:29:33 am
Je moet wel wat meer info geven. Zie je wel een overzicht van de spots of zie je helemaal niets. Kun je in het configuratie menu?
Zo ja, loop dan de instellingen secuur door.
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: Rene_66 op mei 31, 2014, 09:55:56 am
Sorry, misschien was ik niet duidelijk genoeg.

Blanco scherm met hiervoor genoemde tekst, voor de rest niets....
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: snelrennen op mei 31, 2014, 10:05:10 am
Ik zou opnieuw beginnen. Ik denk ook dat je te snel gaat, bereid eerst je NAS voor en zorg dat alles programma's en tools ge�nstalleerd zijn en werken en ga dan pas verder met Spotweb. Pas als je dat werkend hebt weer door naar de volgende stap.
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: Rene_66 op juni 01, 2014, 09:45:18 am
Hoi,

Daar ben ik weer na een enerverende dag.

Kort: Ik heb SpotWeb idd verwijderd.

CoutchPotato en NZBGet werken nu.

Nog 2 korte vragen:

1. Het verzenden van mail ter notificatie werkt (nog) niet. Geen must, maar zou leuk zijn als ie het deed en
2. Kan ik NL ondertitel als voorwaarde ingeven? Zo ja, waar?

Vast bedankt maar weer.

Gr. Ren�
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: snelrennen op juni 01, 2014, 12:10:44 pm
Het antwoord op je vragen, althans een poging daartoe.

1. Ik heb zelf ook problemen gehad met de mail notificatie van NZBGet. Achteraf was dat maar goed ook anders overspoelt je mailbox later. Zowel CouchPotato als NZBGet kunnen deze notificatie versturen. Ik heb alles in NZBGet uitgeschakeld en laat CouchPotato, SickBeard en Headphones deze versturen na post processing.
2. Als het goed is heb je dit aangevinkt bij het instellen van CouchPotato. Settings, renamer, download subtitles.
Titel: Re: Spotweb laadt niet
Bericht door: Rene_66 op juni 07, 2014, 14:17:53 pm
Opnieuw geinstalleerd, werkt nu prima.

Zal topic sluiten.

Thnx.