Synology NAS > Spotweb

Spotweb SSL en Log

(1/6) > >>

Thomas:
Hoi,

Op mijn Synology DS214 v6.2.2-24922 update 4 draai ik Spotweb

Ik heb de Spotweb gedownload uit het snelrennen forum omdat er in de handleiding op hun website staat dat de installatie uit de repository niet goed werkt. Er staat nu wel een update klaar naar 20180518-1 in het package center.

Ik heb de volgende vragen

Waar kan ik een logfile verbinden over de posts die hij ophaalt? Ik heb met WinSCP gezocht vanaf root naar spot*.log en ik krijg alleen de log file van het package. Ik heb het ophalen gestart middels de knop op de website. Nu ik dit schrijf krijg ik het vermoeden dat hij alleen iets logt als ik het zelf start via retrieve.php  :D

Is het verstandig om SSL te gebruiken bij het ophalen van de nieuwsserver?
Ik haal mijn articles op bij Sunnynet en download bij Eweka. Ik heb 2 accounts genomen zodat de downloads elkaar niet in de weg zitten.
Ik moet mijn VPN nog instellen.

Bedankt voor de reacties.

snelrennen:
SSL en Spotweb gingen in de versie zoals die in de handleiding is gebruikt niet samen. Weet niet hoe het nu is, de komende periode gaan we alle handleidingen voor de Synology weer vernieuwen.

Wat bedoel je precies met een log bestand wat betreft opgehaalde spots, die zie je toch in het overzicht?

En 2 accounts, luxe maar dat heb je toch niet nodig. Beetje zonde naar mijn mening.

Thomas:
Hi,
Met het logbestand bedoel ik of het ophalen lukt en hoeveel er al zijn opgehaald. Ik heb nu geen enkele referentie of het ophalen fouten genereert.

Je is inderdaad luxe, ik ga ook 1 opzeggen.

Thanks

snelrennen:
Dat zie je toch vanzelf als je geen spots binnenkrijgt. En in je andere topic geef je al een foutmelding aan, dus geen bericht betekent dan toch dat het goed gaat?

Thomas:
Ja ik snap wat je zegt maar toch zou ik graag de logfile terug willen.
Ik weet dat het kan en dat ik het eerder heb gehad.

Het binnenhalen gaat bijzonder traag en een logfile kan daarin helpen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie