Auteur Topic: Prijzen ek poule  (gelezen 20630 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juli 06, 2012, 14:52:02 pm
gelezen 20630 keer

psmans

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
ik heb mee gedaan aan de ek poule op snelrennen en wil bij deze weten hoe het zit met de prijzen die gewonnen zijn met de ek poule
als winnaar heb ik nog niets gehoord


juli 06, 2012, 17:47:45 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Beste psmans,

We hadden gehoopt op een actieve poule, net als 2 jaar geleden. Wat mij betreft is dat bitter tegengevallen, 12 deelnemers en niet 1 die de moeite heeft genomen om een berichtje achter te laten of een ander teken van leven te geven.

Niet dat we daar op zitten te wachten maar het maakt het wel een stuk leuker en dan hadden we er wat reclame inkomsten uit kunnen halen waardoor we de prijzen voor het eind van de poule bekend hadden kunnen maken. Aangezien ook de poule geheel gratis was zijn we dus geheel afhankelijk van de partij die prijzen beschikbaar zou stellen.

Ik zou zeggen, zoek in alle redelijkheid met bovenstaand in gedachte iets uit wat je zou kunnen gebruiken, leuk vindt of graag wilt hebben en we gaan de onderhandeling aan. Laat hier maar een reactie achter waar je keus op is gevallen (graag met een linkje)

Groet

juli 06, 2012, 18:09:37 pm
Reactie #2

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Aangezien ik al enige reageerde op het voorstel deed ik daarom al niet mee.De sponser wilt aandacht ,voor 12 man doet hij niks ,sorry voor de deelnemers.

juli 06, 2012, 18:52:07 pm
Reactie #3

psmans

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Dat er te weinig animo was voor de ek poule is jammer.
Maar had het dan ook duidelijk op de site gezet bij voldoende deelname zijn er prijzen te winnen in plaats van er op te zetten 130 euro aan prijzen waarvan de eerste prijs 65 euro. of had even na het ek een mail naar mij gestuurd met tekst en uitleg dat had een hoop fustratie van mij kant gescheeld 
Een tip voor een volgende keer zet op de site een e-mail adres (of contact formulier) van de persoon die het organiseered nu heb ik dus boze mails gestuurd naar mensen die niks met deze poule maken habben zoals jeroen van duin en goedkoopnet.nl
ik wilde deze convesatie eigenlijk via het contact formulier doen maar deze krijg ik niet opgeroepen iedere keer krijg ik een 403 fout forbidden.
Ik ga nu mijn kinderen maar uitleggen dat ik niks gewonnen heb


juli 06, 2012, 19:20:53 pm
Reactie #4

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
In dit topic http://www.snelrennen.nl/forum/index.php/topic,1770.0.html van 27 april staat al dat er bij voldoende deelname meerdere prijzen zouden zijn. De standaard instellingen van de poule waren met een inleg van 10 euro, 12 deelnemers en mijzelf als admin maakt een inleg van 130 euro. Het was de bedoeling om met voldoende deelnemers die pagina later te wijzigen door daar de juiste prijzen te vermelden. Dat is er door de geringe interesse niet meer van gekomen, daarvoor mijn excuses.

Wat betreft het contact formulier wat inderdaad niet werkt, bedankt voor de tip. Lossen we dit weekeind op.

En als laatste, heb je misschien overheen gelezen, je kunt wat uitzoeken (in het redelijke) Wij zijn tenslotte ook de lulligste niet.

juli 06, 2012, 20:42:20 pm
Reactie #5

psmans

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Het verwarrende was ook dat er op de E.K. site een link stond naar het forum van jeroen van duin en niet naar dit forum zodat ik het desbetreffende topic niet gelezen heb.
want ik dacht dat het vermelde forum link behoorde bij de E.k. site.

ik heb er niet overheen gelezen maar ik zit te denken wat ik zal nemen je bedoelde toch van de site goedkoopnet.nl
ik hoop dat je het redelijk vind als ik 1 van deze twee onderstaande prijzen vraag.

http://www.goedkoopnet.nl/High_Resolution_In-Ear_oortelefoon?filter_name=koptelefoon
of
http://www.goedkoopnet.nl/Power_Drivers_Full_Metal_Jacket_oortelefoon?filter_name=koptelefoon

aan jou de keuze (of alle twee)
voor mijn adres gegevens stuur even een pm

juli 06, 2012, 22:28:10 pm
Reactie #6

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Dit is wel wat de sponsor graag ziet.Reacties met zijn links die 80 gasten per dag lezen.Ik weet niet wat er nog mogelijk is.

juli 11, 2012, 18:43:27 pm
Reactie #7

Joshua1964

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Berichten: 564
  • Je bent nooit te oud om te leren.
Ik sluit deze topic.

Snelrennen

Re: Prijzen ek poule
« Reactie #7 Gepost op: juli 11, 2012, 18:43:27 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.