Auteur Topic: Downloaden via VPN  (gelezen 14679 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

september 09, 2015, 15:59:36 pm
gelezen 14679 keer

MvdD

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Heeft er iemand ervaring met het tunnelen van specifieke traffic (CP/Sonarr/NZBget/Download Station) door een VPN op een Synology? Ik kan niet echt een complete guide/tutorial hierover vinden helaas.

Wanneer ik alle traffic via een VPN laat lopen, heb ik het probleem dat de NAS niet meer extern te benaderen is en Kodi hem (volgens mij) niet meer via NFS kan vinden.

Kan iemand mij in de juiste richting wijzen?

september 09, 2015, 16:48:28 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik begrijp niet helemaal goed wat je precies bedoelt of wil?
De programma's die je opnoemt draaien toch gewoon op je NAS? En anders heb je toch gewoon verbinding via je eigen netwerk? Ik bedoel, waarom zou je thuis verbinding via een VPN gaan maken.

september 10, 2015, 11:19:09 am
Reactie #2

MvdD

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Omdat de overheid en BREIN momenteel niet achter particulieren aangaan voor het downloaden van auteursrechtelijk beschermde content, waarbij andere partijen wel vrij zijn om dit te doen. Nu verwacht ik niet dat dit op hele korte termijn zal gaan veranderen, maar ik ben wel de mogelijkheid aan het verkennen om dit voor te zijn. Los van het feit dat er nog legio andere voordelen (heb een eigen bedrijf) zitten aan het hebben van een VPN.

september 10, 2015, 12:41:41 pm
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
In het geval van een eigen bedrijf snap ik het, dat is aan deze kant ook het geval alleen probeer ik die dingen strikt gescheiden te houden. In mijn geval draaien er meerdere Syno's.

Zal er binnenkort eens mee gaan experimenteren, mocht je al eerder wat tegenkomen waar je wat aan hebt hoor ik het graag van je.

Snelrennen

Re: Downloaden via VPN
« Reactie #3 Gepost op: september 10, 2015, 12:41:41 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.