Auteur Topic: 'Kon de pakketservice niet uitvoeren' melding bij NZBGet  (gelezen 16107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mei 05, 2016, 01:51:51 am
gelezen 16107 keer

hare

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
 :-[

Ik heb sinds ik een format van mijn harde schijf heb moeten uitvoeren problemen met het installeren van NZBGet. Ik doorloop de verschillende stappen uit de handleiding en kom uiteindelijk bij de stap om NZBGet te installeren.

Dit gaat goed, ik kan de betreffende downloadmap kiezen, ik ga naar het volgende scherm en klik op toepassen.

Ik krijg keer op keer op keer de melding: kon de pakketservice niet uitvoeren.

Ik zoek me suf op internet naar een oplossing, maar tot op heden nog niet gevonden. Ik heb zitten kijken bij de machtigingen van de verschillende mappen, de rechten van de verschillende gebruikers en gebruikersgroepen, de locatie van de gedeelde downloadmap en heb zojuist het besturingssysteem opnieuw ingesteld. Ook al weer meerdere nieuwe applicaties geïnstalleerd (ook uit de gemeenschap), maar op het moment dat ik NZBGet wil installeren krijg ik telkens de genoemde melding.

De applicatie staat vervolgens wel bij de geïnstalleerde applicaties, maar als gestopt. Als ik op uitvoeren klik krijg ik de melding, je raad het al: kon de pakketservice niet uitvoeren  >:(

Ik heb echt geen idee hoe nu verder. De enige wijziging die ik heb doorgevoerd waarna NZBGet niet meer werkte was het toevoegen van een 2e harde schijf. Dit zou zoals ik het zie niet moeten kunnen uitmaken.

Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen. NZBGet was een veel fijner programma als SABNzb en hoop dat ik het snel weer kan gebruiken!

Alvast dank!

mei 05, 2016, 06:42:22 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Als je op NZBGet klikt in het package center en vervolgens op meer/more. En klik vervolgens op TAB log. Als het goed is krijg je dan te zien waarom NZBGet niet wil starten.

Snelrennen

Re: 'Kon de pakketservice niet uitvoeren' melding bij NZBGet
« Reactie #1 Gepost op: mei 05, 2016, 06:42:22 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.