Auteur Topic: Synology & Nvidia Shield  (gelezen 12697 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

juni 27, 2019, 19:51:38 pm
gelezen 12697 keer

Rhodan1970

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 11
Hoi,

Ik heb onderstaande vraag al op een aantal plekken uitstaan maar vooralsnog blijft het eng stil, dus ik probeer ik het hier eens. Ik begrijp dat dit probleem mogelijk wat buiten het gebied van de geruikelijke vragen  op dit forum kan liggen, waarvoor excuus maar ben ondertussen behoorlijk gefrustreerd.

In essentie probeer ik het volgende te bereiken- het gebruik maken van mijn Synology 916+ als network storage voor m'n Nvidia Shield zodat ik films van de NAS via de Plex server op de Shield kan afdraaien. Naar schijnt is deze beter uitgerust voor 4K streamen dan de 916+ dat is...zegt men.

Daar door loop ik de volgende stappen voor ( even lui doen en van engelse site kopieren )

Open settings.
Select storage and reset.
Next, select network Storage.
In available network storage, select your drive.
Click on connect as a registered user.
Enter any username and password for the attached drive.

Dit lukt prima , als ik dan echter op de mounted Synology drive klik om de shared folders te zien, staat er bij elk van die folders 'Calculating' als ook een spinning wheel , met uitzondering van de eerste Shared folder ( toevallig (?) ook de laatste die ik op de Synology had aangemaakt)  hier staat wel de grootte in Gb netjes weergegeven.  Hoe dan ook ik kan nog steeds niet de storage space van de NAS gebruiken

Hardware :
1 x Nvida Shield ( verbind via wifi )
1 x Synology 916+ ( verbind via kabel )
1 x R8000 Nightwak Router met DD-WRT v3.0-r35030M Firmware

Hilfe! Er rest me niet nog veel haar om uit mijn hoofd te trekken

Snelrennen

Synology & Nvidia Shield
« Gepost op: juni 27, 2019, 19:51:38 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.