Auteur Topic: Problemen met poorten?  (gelezen 16233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 31, 2015, 15:31:10 pm
gelezen 16233 keer

7th-son

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Goeie middag,

Ik heb al op internet lopen snuffelen, maar kan geen antwoord vinden. Zou kunnen doordat ik niet precies weet hoe ik het probleem het beste kan omschrijven. Ik zal hier in ieder geval even me best doen om het uuit te leggen :).

Ik heb altijd mijn Synology al mijn bestanden automatisch laten downloaden via RSS feeds, met showrss.
Nadat zij blijkbaar zijn veranderd sinds november naar een nieuwe versie, zitten er tussen de bestanden die mijn NAS binnen haalt heel veel dubbele met een andere naam (normaal alleen bv S01E01, maar nu ook ineens 1X01), waardoor het dus een beetje een zootje word.
Aangezien (bij mij dan) het filteren niet naar behoren werkt, wat ik ook invul, hij blijft beide versies van een serie downloaden.

Ik had besloten om Sickrage een slinger te geven, en na wat geklooi heb ik dit naar behoren geinstalleerd gekregen.
Dan ben ik ben ik bezig met de instellingen van Sickrage, en na verloop van tijd "verloopt" de verbinding, en dat terwijl mijn NAS gewoon nog wel bereikbaar is.
Mijn NAS is dan http://ipadresnas:5000/ en Sickrage is http://ipadresnas:8083/. Als ik dan Sickrage wil herladen krijg ik deze melding: Deze pagina is niet bereikbaar.
Als ik mijn NAS dan opnieuw opstart, doet Sickrage het wel weer, maar voor misschien weer een minuut of 10, en daarna krijg ik weer dezelfde melding.
Ik dacht eerst dat het aan Sickrage lag, maar daar twijfel ik een beetje aan, een andere versie zat op poort 8989, en die had hetzelfde probleem.

Voor de mensen die dit niet vandaag lezen, alvast een gelukkig nieuw jaar :)

december 31, 2015, 15:44:20 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Zie dit topic maar eens!
Daarom hebben we vandaag ook de SickRage handleiding aangepast. ;D ;D ;D

januari 01, 2016, 11:38:50 am
Reactie #2

7th-son

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Helemaal geweldig!

Maar, ik had eerst het vermoeden dat het ergens anders aan lag, omdat Sonarr hetzelfde had in het begin(deze zit ook op poort 8989).
Blijkbaar was dit toeval, en heb in de tussentijd dus Sonarr draaiende gekregen :).
Tot nu toe vind ik Sonarr ook wat prettiger, vanwege de interface/layout. Overzichtelijker, en iets logischer in mijn ogen.
Uiteraard wel met de hulp van jullie uitleg, maar ben er hoofdzakelijk goed zelf uitgekomen.

Ook meteen Pushover gebruikt, om mbv pushberichten mezelf te informeren over of er nieuwe afleveringen binnen zijn.
En ook meldingen op me TV, via OSMC/Kodi.

Des de minder ik hoef te doen, des te beter haha.

januari 01, 2016, 11:56:34 am
Reactie #3

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik ben het met je eens wat Sonarr betreft alleen kun je daarmee niet alle (NL) series vinden.

Snelrennen

Re: Problemen met poorten?
« Reactie #3 Gepost op: januari 01, 2016, 11:56:34 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.