Auteur Topic: NZB  (gelezen 12770 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 20, 2010, 22:38:17 pm
gelezen 12770 keer

JoSa1630

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
NZB
Ik gebruik FTD. Echter bij het openen van 'n NZB bestand krijg ik de melding dat NZB bestandstype niet wordt ondersteuend. Wat heb ik fout gedaan? :o

februari 21, 2010, 01:18:00 am
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je hebt niets fout gedaan, je moet windows alleen vertellen met welk programma een nzb bestand geopend moet worden. Dat kan op 2 maniere, de eerste is het programma wat je gebruikt voor nzb bestanden associeren met nzb bestanden alleen schrijf je er niet bij welke newsreader je gebruikt.

De 2e manier is met de windows verkenner. Met de windows verkenner naar je nzb bestand, rechtermuisklik op het nzb bestand, kiezen openen met en vervolgens het programma selecteren waarmee je het nzb bestand wilt openen.

februari 21, 2010, 21:14:15 pm
Reactie #2

JoSa1630

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Is Grabit een newsreader? Ik krijg inderdaad een melding waar ik mee moet openen, dan kies ik voor Grabit maar dat werkt niet. Alvast bedankt voor je reaktie  ;D

februari 21, 2010, 21:21:17 pm
Reactie #3

JoSa1630

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Oja en ik heb nu nog Tele2 als provider (dat wordt binnenkort anders) en ik neem weer een payserver, dat werkte wel. Maar in de tussentijd kan ik niet downloaden  :'(

februari 21, 2010, 21:23:18 pm
Reactie #4

cca

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Hallo,

als beginnende downloader heb ik een vraag. Ik probeer via FTD te zoeken, heb ook de NZBuddy knop geinstalleerd. Als ik dan een leuke film of cd of wat dan ook vind, en op de NZB knop druk gebeurd er niks. Hoe kom ik dan aan die film? Waar kan ik nog meer zoeken? Of wat ik doe ik verkeerd?

februari 21, 2010, 21:50:56 pm
Reactie #5

JoSa1630

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Ik kopieer de Bestandsnaam (control C). Hier volgt een voorbeeld: The Boondock Saints 2 (2009) NTSC Custom NL.rar Maar zonder .rar Dus: The Boondock Saints 2 (2009) NTSC Custom NL
Dan NZB knop gebruiken en deze tekst plakken (control v) en dan enter. Zo moet het lukken. Succes!!

februari 23, 2010, 15:53:19 pm
Reactie #6

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Oja en ik heb nu nog Tele2 als provider (dat wordt binnenkort anders) en ik neem weer een payserver, dat werkte wel. Maar in de tussentijd kan ik niet downloaden  :'(

Zorg eerst maar weer voor een payserver, met Tele2 kom je niet zover ben ik bang

Snelrennen

Re: NZB
« Reactie #6 Gepost op: februari 23, 2010, 15:53:19 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.