Auteur Topic: NZB download wel/niet en verdwijnt dan ineens.  (gelezen 9874 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

december 22, 2010, 23:38:03 pm
gelezen 9874 keer

jessesam16

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Hallo,

Ik had vorige week een nzb file gevonden via FTD en deze opgezocht in binsearch, nzb van gemaakt en opgeslagen. Gedownloaden en was er heel blij mee. Nou heb ik dit bestand door een domme fout verwijderd van mijn computer en wilde ik em opnieuw downloaden via Altbinz. ;D

Toen gebeurde het volgende: Ik plaatste de NZB file in de lijst drukte op connect en wachte af. Er stond bij status dat hij rond de 45 % zat, maar toen ik bij het download balkje keek stond er gwoon 0 kb/s. Ook toen alt binz zei dat hij 100% klaar was en ik naar de download map ging, stond mijn bestand er niet bij. :'(

Dit is heel raar, en zeker omdat ik het bestand vorige week nog prima kon downloaden. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt en opgelost? Of weet iemand een oplossing? :)
(P.s : ik gebruik payserver, en andere bestanden download alt binz wel gwoon, alleen dit ene bestand niet.)

Groet

december 23, 2010, 03:47:19 am
Reactie #1

26626897

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 93
Het lijkt erop dat de bestanden vermeld in de NZB buiten de retentie van de payserver vallen.
Maak anders een nieuwe NZB aan en let op de leeftijd van de bestanden.
Niet elke payserver heeft dezelfde retentie. Er zijn erbij die 40 dagen hebben en andere die ruim 800 dagen hebben.

Probeer anders eens NZB Download Checker.
Dan kan je de compleetheid controleren zonder de bestanden te downloaden.
Dit is een stuk sneller dan de bestanden echt downloaden.
Stel dezelfde server(s) in als die je gebruikt in de newsreader (altbinz in dit geval).

Snelrennen

Re: NZB download wel/niet en verdwijnt dan ineens.
« Reactie #1 Gepost op: december 23, 2010, 03:47:19 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.