Auteur Topic: probleem met Spotnet  (gelezen 165764 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

maart 13, 2011, 09:25:54 am
Reactie #90

W787

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
ik heb alles doorgekeken maar kan het bestand niet vinden

maart 13, 2011, 09:30:12 am
Reactie #91

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
ik heb alles doorgekeken maar kan het bestand niet vinden

Zie deze F.A.Q. eens! even goed doornemen!

maart 13, 2011, 11:43:04 am
Reactie #92

molly

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Je kunt beter stoppen met zoeken.
Word met de dag erger met deze spam.
Eerst 3

maart 13, 2011, 11:49:20 am
Reactie #93

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Je kunt beter stoppen met zoeken.
Word met de dag erger met deze spam.
Eerst 3

maart 13, 2011, 13:34:05 pm
Reactie #94

molly

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6

maart 13, 2011, 14:04:37 pm
Reactie #95

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
mooi dat het gelukt is! ;D

maart 13, 2011, 14:57:41 pm
Reactie #96

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
hallo Ik heb de nieuwste versie geinstalleerd. Deze werkt inderdaad prima. Maar nu heb ik weer het volgende probleem.
Ik had de database die ik van jullie site er op gezet. Maar nu was dit t/m afgelopen donderdag en nieuwe posts vanaf do tot nu haalde hij niet meer binnen(liet ie niet meer zien)

Ik heb nu weer mijn Eweka gegevens ingesteld. Dit werkte weer een aantal keren goed. Hij heeft de gehele database tot ongeveer 2 jaar terug ingesteld. Maar nu krijg ik weer fouten zoals Gebruikersnaam of ww kloppen niet. 502 Authentication faild.

Hoe kan het nu toch dat ie het eerst wel even doet en dan vervolgens toch weer fouten gaat geven?? Wordt er wel een beetje moe van.... HELP?? :-\

maart 13, 2011, 15:23:24 pm
Reactie #97

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Wat moet je nou met spots van 2 jaar oud? Dat slaat helemaal nergens op.
Installeer het gewoon opnieuw en hou je bij je eigen database. Die word vanzelf weer gevuld in de loop van de tijd.
Je hebt overigens van snelrennen geen database gedownload, om de eenvoudige reden dat wij die niet aanbieden. Ook om dit soort toestanden te voorkomen.

maart 13, 2011, 15:39:58 pm
Reactie #98

morvan

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 16
Wat moet je nou met spots van 2 jaar oud? Dat slaat helemaal nergens op.
Installeer het gewoon opnieuw en hou je bij je eigen database. Die word vanzelf weer gevuld in de loop van de tijd.
Je hebt overigens van snelrennen geen database gedownload, om de eenvoudige reden dat wij die niet aanbieden. Ook om dit soort toestanden te voorkomen.

Dit vind ik een stomme opmerking, als ik zo vrij mag zijn :-X
Ik zit bij Eweka, en die heeft momenteel een retentie van 785 dagen, en deze wordt naar weten zelfs opgeschroeft naar 1000 dagen!!!!!!!! 8) 8)
Wat moet ik met spots van 2 jaar oud :P :P??
Wat dacht je nou zelf,......................... downloaden natuurlijk  ;D
Ja als je een gratis newsgroep gebruikt of zo'n sullige provider met een retentie van 70 dagen (ja, die bestaan) dan heb je er niets aan :-X :-X

maart 13, 2011, 16:00:09 pm
Reactie #99

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Gisteren versie 1.7.1 gedownload en geinstalleerd,kreeg ik weer een andere foutmelding,als ik de eerste keer het programma start word de database ook erg langzaam gevuld.
Versie 1.7.1 er gisteren weer afgegooid en nu opnieuw geinstalleerd,data base downloaden gaat weer zeer traag,hoop dat het programma het nu wel blijft doen! :-[

Heb nog steeds geen reactie op mijn vraag/probleem gekregen,zou fijn zijn als ik hier een reactie op krijg!
Probleem blijft zich immers voordoen,als ik het programma start krijg ik die foutmelding en database laad erg sloom   ???
Normaal gesproken zou spotnet toch alleen de nieuwe spots moeten gaan ophalen,maar hij laad de gehele database altijd helemaal opnieuw en dat gaat tergend langzaam....... :-\

maart 13, 2011, 16:06:44 pm
Reactie #100

annetregeling

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 14
Probeer een nieuwe, verse install. Alles verwijderen en deze installeren. Zoek hem even op http://www.snelrennen.nl/download/usenet.php en probeer het eens uit.

Ben ik dan niet mijn 350.000 spots kwijt?

maart 13, 2011, 16:16:41 pm
Reactie #101

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Wat moet je nou met spots van 2 jaar oud? Dat slaat helemaal nergens op.
Installeer het gewoon opnieuw en hou je bij je eigen database. Die word vanzelf weer gevuld in de loop van de tijd.
Je hebt overigens van snelrennen geen database gedownload, om de eenvoudige reden dat wij die niet aanbieden. Ook om dit soort toestanden te voorkomen.

Ik vind heel vaak nog muziek, films, series etc die er langer opstaan dan een maand. Inderdaad soms wel 1-2 jaar oud. Na een verse install krijg je maar 1 maand terug posts.  Das voor mij te weinig.
Helaas heb ik geen antwoord op mijn vraag gekregen....

maart 13, 2011, 16:17:30 pm
Reactie #102

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Wat moet je nou met spots van 2 jaar oud? Dat slaat helemaal nergens op.
Installeer het gewoon opnieuw en hou je bij je eigen database. Die word vanzelf weer gevuld in de loop van de tijd.
Je hebt overigens van snelrennen geen database gedownload, om de eenvoudige reden dat wij die niet aanbieden. Ook om dit soort toestanden te voorkomen.

Dit vind ik een stomme opmerking, als ik zo vrij mag zijn :-X
Ik zit bij Eweka, en die heeft momenteel een retentie van 785 dagen, en deze wordt naar weten zelfs opgeschroeft naar 1000 dagen!!!!!!!! 8) 8)
Wat moet ik met spots van 2 jaar oud :P :P??
Wat dacht je nou zelf,......................... downloaden natuurlijk  ;D
Ja als je een gratis newsgroep gebruikt of zo'n sullige provider met een retentie van 70 dagen (ja, die bestaan) dan heb je er niets aan :-X :-X


INderdaad!!!! Zo werkt het nu eenmaal

maart 13, 2011, 19:12:54 pm
Reactie #103

morvan

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 16

Voor een ieder die zijn database kwijt is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 Maart heeft "Koyak" een database gespot tot en met 5 maart 12:00 uur!!!!!!!!!!!!!
onder de naam: SPOTNET DATABASE 5mrt 2011 - 12:00 uur
deze database is vrij groot, wel even de naam aanpassen voor je eigen newsreader natuurlijk.
Dus even bij jezelf in de map kijken, en dan de nieuwe hernoemen *********.spots
Daarna updaten. ......................et voila 8) 8)

maart 13, 2011, 19:21:37 pm
Reactie #104

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
@morvan, @frankske1971,

Ik begrijp jullie reactie wel maar dat uiteindelijk niet waar het over gaat. Natuurlijk wil iedereen kunnen downloaden wat hij wil en als je tot 2 jaar terug in de tijd kunt gaan is dat mooi meegenomen. Hoelang heeft het geduurd voordat het FTD programma zonder bugs functioneerde? Weten jullie nog van de problemen uit de beginperiode met FTD?

Even ons tot de feiten beperken. FTD is dicht, volgens mij kon je zonder kunstgrepen daar niet eens een overzicht van 2 jaar krijgen. Als ik het fout heb, sorry maar dan lees ik het wel.

Spotnet gaat verder, Spotnet bestaat net sinds de zomer van 2010. Staat dus nog in de kinderschoenen en krijgt er ineens ik weet niet hoeveel gebruikers met allemaal verschillende wensen en verschillende nieuwsservers bij. Ook zijn er diverse handige mensen die allemaal nieuwe zaken voor Spotnet ontdekken en we rommelen maar wat aan in de servers.xml, settings.xml en filters.xml bestanden om het ons naar de zin te maken.

De maker van Spotnet heeft in heel korte tijd weer een nieuwe versie uitgebracht die voorlopig de meeste problemen oplost. Iedereen kan vanaf versie 1.7.1 met een schone install weer gewoon posten en spotten. Iedereen zou blij moeten zijn. Die database word heus wel weer gevuld de komende periode.

Op dit moment werkt Spotnet 1.7.1. gewoon zoals ervan verwacht mag worden. Dat zeg je zelf frankske1971, totdat je weer ging experimenteren.
En morvan, even los van het feit dat als je de mogelijkheid hebt met een retentie van 700 dagen. Wanneer benut je deze dan? Je start Spotnet eens per dag, week of maand en kijkt wat de nieuwe spots zijn. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die door een database van 2 jaar oud gaan zitten bladeren. Maar dat is mijn mening.

Waar het om gaat vrienden is dat Spotnet naast Spotlite op dit moment de enige vervanger is voor FTD en dat we dat voor zolang het duurt met al zijn "tekortkomingen" maar moeten accepteren. Beter gezegd, we mogen blij zijn dat Spotnet er is. Anders zouden we weer ouderwets moeten gaan "headeren" en dan had meer dan 97% van de mensen al afgehaakt.



Snelrennen

Re: probleem met Spotnet
« Reactie #104 Gepost op: maart 13, 2011, 19:21:37 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.