Auteur Topic: probleem met Spotnet  (gelezen 166184 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

maart 10, 2011, 22:41:11 pm
Reactie #45

granny

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 16
kreeg het niet voor elkaar heb spotnet 1.7 gedownload en doet het weer prima ;D :D :)

maart 10, 2011, 23:54:52 pm
Reactie #46

DVANMOOK

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
kreeg het niet voor elkaar heb spotnet 1.7 gedownload en doet het weer prima ;D :D :)
vraagje waar haal je spotnet 1.7 vandaan

maart 11, 2011, 00:39:48 am
Reactie #47

BillW

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 5
kreeg het niet voor elkaar heb spotnet 1.7 gedownload en doet het weer prima ;D :D :)
vraagje waar haal je spotnet 1.7 vandaan

Staat nu op Spotnet......

maart 11, 2011, 00:55:49 am
Reactie #48

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
Begrijp dat deze ook nog niet vlekkeloos werkt. :-\

maart 11, 2011, 07:40:13 am
Reactie #49

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Ik heb gisteren die foute regels weggehaald,en wat denk je?
Ik start vandaag Spotnet op en weer hetzelfde!!! :o

Het zou fijn zijn als het spotnet team hier een fix voor bedenkt/maakt,want dit is klote zo! ???

maart 11, 2011, 12:18:38 pm
Reactie #50

jackson68

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 12
@jackson68,
Heb jij wel eens wat gepost dan?
Dit zegt snelrennen hahahaha
Ben al zo lang lid geweest van ftd dat ik genoeg gepost heb en op spotnet heb ik ook gepost,dus nadenken voordat je typ dat ik wat gepost hebt

maart 11, 2011, 12:29:44 pm
Reactie #51

assendelft

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
    • AsBat Homepage
Ik ben een amateur, een dummy. Wie kan mij helpen. Ik heb een paar weken Spotnet gebruikt. Prima gegaan, nu echter de bekende foutmelding over ... overloop. De delen met 'Selah Sue' heb ik weggehaald in zowel newszilla.xsall.nl.spots als in reader.usenetxl.nl.spots van C:\ProgramDate\Spotnet (ik werk met Vista). Helaas geen resultaat. Kan iemand het me nog eens uitleggen voor dummies ? Please.  Vast bedankt.

maart 11, 2011, 12:51:33 pm
Reactie #52

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
troost je met de gedachte dat het ook bij mij niet wil lukken. :-\
er zal wel een oplossing komen die voor ons allemaal werkt ;D

maart 11, 2011, 13:46:34 pm
Reactie #53

Drakan

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Ik ben een amateur, een dummy. Wie kan mij helpen. Ik heb een paar weken Spotnet gebruikt. Prima gegaan, nu echter de bekende foutmelding over ... overloop. De delen met 'Selah Sue' heb ik weggehaald in zowel newszilla.xsall.nl.spots als in reader.usenetxl.nl.spots van C:\ProgramDate\Spotnet (ik werk met Vista). Helaas geen resultaat. Kan iemand het me nog eens uitleggen voor dummies ? Please.  Vast bedankt.


Het probleem zit niet in de regels met Selah Sue, maar in de regels met @spot.net op het eind.
Als je deze steeds laat opzoeken met de optie zoeken in Kladblok  (Kladblok > Bewerken > Zoeken ) en eenmaal gevonden

maart 11, 2011, 15:18:19 pm
Reactie #54

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Het zou in mijn ogen helemaal niet nodig moeten zijn om dit telkens opnieuw te moeten fixen,dus een permanente fix vanuit snel rennen zou wel op zijn plaats zijn zou ik zo zeggen,of beheerd snel rennen spot net niet???

Telkens als ik spot net nu opstart moet ik die fix uitvoeren,erg irritant als ik eerlijk ben! :-\

maart 11, 2011, 15:24:51 pm
Reactie #55

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Het probleem zit niet in de regels met Selah Sue, maar in de regels met @spot.net op het eind.
Als je deze steeds laat opzoeken met de optie zoeken in Kladblok  (Kladblok > Bewerken > Zoeken ) en eenmaal gevonden

maart 11, 2011, 16:37:25 pm
Reactie #56

Drakan

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Waarom die regels ellende opleveren weet ik niet. Of er een definitieve oplossing voor is, ik vermoed van wel. Hoe ze er in komen en waarom, geen idee... Ik ben ook maar gebruiker en door het weg halen van die regels met "@spot.net" is het probleem bij mij opgelost. Toegegeven het is nogal een klus, maar ik ben weer wat blij dat het weer naar behoren werkt.

maart 11, 2011, 16:47:58 pm
Reactie #57

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
@jackson68,
Heb jij wel eens wat gepost dan?
Dit zegt snelrennen hahahaha
Ben al zo lang lid geweest van ftd dat ik genoeg gepost heb en op spotnet heb ik ook gepost,dus nadenken voordat je typ dat ik wat gepost hebt

jackson68,
Ik ben ook al lang lid van veronica maar dat wil nog niet zeggen dat ik op radio of televisie ben. :o
Wat ik bedoelde maar was dat jij in je eerste reactie aangaf klaar te zijn met spotnet en niet meer wilde posten.
Dan is het toch niet zo een rare vraag of je wel eens wat gepost hebt en dan bedoelde ik of je het ook aangemeld hebt op spotnet. Dus niet zo snel aangebrand zijn en ook nadenken voor je wat typt. ;D

maart 11, 2011, 16:51:27 pm
Reactie #58

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Het zou in mijn ogen helemaal niet nodig moeten zijn om dit telkens opnieuw te moeten fixen,dus een permanente fix vanuit snel rennen zou wel op zijn plaats zijn zou ik zo zeggen,of beheerd snel rennen spot net niet???

Telkens als ik spot net nu opstart moet ik die fix uitvoeren,erg irritant als ik eerlijk ben! :-\

@bjorn35,
Spotnet en Snelrennen zijn 2 totaal verschillende zaken en hebben onderling geen enkele verbintenis.
Het enige wat gebeurt is dat Snelrennen soms door de maker van Spotnet op de hoogte word gebracht van nieuwe versies.
Dat is alles!

maart 11, 2011, 17:03:51 pm
Reactie #59

Drakan

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
Het zou in mijn ogen helemaal niet nodig moeten zijn om dit telkens opnieuw te moeten fixen,dus een permanente fix vanuit snel rennen zou wel op zijn plaats zijn zou ik zo zeggen,of beheerd snel rennen spot net niet???

Telkens als ik spot net nu opstart moet ik die fix uitvoeren,erg irritant als ik eerlijk ben! :-\

@bjorn35,
Spotnet en Snelrennen zijn 2 totaal verschillende zaken en hebben onderling geen enkele verbintenis.
Het enige wat gebeurt is dat Snelrennen soms door de maker van Spotnet op de hoogte word gebracht van nieuwe versies.
Dat is alles!

Dit maakt de hi

Snelrennen

Re: probleem met Spotnet
« Reactie #59 Gepost op: maart 11, 2011, 17:03:51 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.