Auteur Topic: probleem met Spotnet  (gelezen 165920 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

maart 12, 2011, 00:16:06 am
Reactie #75

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96

maart 12, 2011, 09:15:06 am
Reactie #76

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
De laatste 3 dagen krijg ik iedere keer na het downloaden van de nieuwe database de melding:

Load_Database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop.

GEK WORDT IK HIERVAN! Iedere keer dat kladblok openen.... die verdomde lange regels opsporen en verwijderen... weer op nieuw opstarten en hopen dat er dan niet een nieuwe lange regel bij gekomen is... want het gebeurt meerdere keren op een dag!!! WAAR IS FTD FTD FTD FTD FTD?????????? daar had je al deze problemen niet mee!!!

is hier nu niet een oplossing voor?? Hoe komt dit nu toch???

maart 12, 2011, 09:50:48 am
Reactie #77

delltouro

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
Nou jongens als ik het zo lees is dat spotnet echt een fantastisch programma, geen omkijken naar zeg maar :P. Ik wil gewoon lekker lui downloaden en niet een database van hier tot Rusland doorlopen op zoek naar valse bestanden.. Ik lazer spotnet er lekker af en probeer het na een upgrade wel weer eens. Waar bijft trouwens de hulp voor ons van de mensen achter spotnet????

Veel succes allemaal. ;D

maart 12, 2011, 10:46:58 am
Reactie #78

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
@delltouro en @franske1971,

Hebben jullie versie 1.7.1 al geprobeerd?

maart 12, 2011, 11:28:17 am
Reactie #79

SylF

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Jammer....zonde..was leuk zolang het werkte, doch na de "loopmelding" is het ondanks de vele opties , door diverse medegebruikers gegeven ,mij niet gelukt om spotnet weer aan het werk te krijgen...Ik heb schijnbaar iets verkeerds eraf gegooidt, want nu doet spotnet helemaal niets meer...krijg je als je een leek bent...helaas..zelfs opnieuw alles installeren werkte niet..dus ik buig mijn hoofd naar al diegene die het gelukt is..heel knap...
ik ga maar op zoek naar een ander programma

MVG SylF

maart 12, 2011, 11:38:04 am
Reactie #80

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
@SylF,

Versie 1.7.1 al geprobeerd?

maart 12, 2011, 12:11:22 pm
Reactie #81

SylF

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Hallo

Nou..ik heb spotnet 1.7.1 geinstalleerdt, ingestelt, en voila..deze versie doet het  ;D

Helemaal blij..voel ik me tenminste niet zo,n hele grote leek op download gebied.."moeten"er natuurlijk niet weer data problemen opduiken, of loops, anders hang ik weer net zo vast als mijn pc...

heeeeeel hartelijk dank voor de tips...

MVG SylF

maart 12, 2011, 12:50:45 pm
Reactie #82

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
en weer een blij gezicht!!
dat doet ons goed om te zien. ;D

maart 12, 2011, 16:10:00 pm
Reactie #83

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Gisteren versie 1.7.1 gedownload en geinstalleerd,kreeg ik weer een andere foutmelding,als ik de eerste keer het programma start word de database ook erg langzaam gevuld.
Versie 1.7.1 er gisteren weer afgegooid en nu opnieuw geinstalleerd,data base downloaden gaat weer zeer traag,hoop dat het programma het nu wel blijft doen! :-[

maart 12, 2011, 16:14:28 pm
Reactie #84

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
bij mij ging het ook erg langzaam de eerste keer maar nu niet meer.

maart 12, 2011, 22:13:45 pm
Reactie #85

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Krijg nu telkens als ik spot net open weer een nieuwe foutmelding,namelijk:

Loadrange:#5-de objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld

Wat heeft dit dan nu weer te betekenen???
Ik krijg zo langzaam aan een beetje het heen en weer van dit proggie! :o :-[

Database blijft ook ontzettend sloom laden en het programma geeft geen nieuwe spots meer aan met vetgedrukte letters.....!?


maart 12, 2011, 22:16:58 pm
Reactie #86

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Hallo snelrennen, Dank voor jou hulp. Ik ga de nieuwe versie morgen installeren. Kan ik de huidige database blijven gebruiken? want die is minimaal 2 jaar terug in de tijd.

maart 12, 2011, 22:43:08 pm
Reactie #87

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Nou dit is lekker.... kom nu gewoon niet meer in spotnet. De laatste 10 posts die dus niet kloppen en waardoor spotnet niet opstart haal ik weg uit de database. ik sla hem op en start spotnet opnieuw.... wat gebeurt er... precies diezelfde spots haalt ie elke keer weer opnieuw naar binnen waardoor hij continue dus niet opstart. dit nu al zeker 10 keer achtereen...! pfffffff!!!

Hoe kom ik nu aan die nieuwe versie? als ik die alleen maar van spotnet af kan halen???
 :o

maart 12, 2011, 23:03:41 pm
Reactie #88

frankske1971

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 19
Ik heb hem nu net gevonden... Even terug lezen op het forum.  ;) Vooralsnog werkt deze perfect. :D

Maar nu heb ik maar 500 spots meer.... hoe kom ik weer aan een database van 2 jaar terug?

Want daar was een foefje voor die ik helaas niet meer weet.

Alvast bedankt.

maart 13, 2011, 04:17:22 am
Reactie #89

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Ik heb hem nu net gevonden... Even terug lezen op het forum.  ;) Vooralsnog werkt deze perfect. :D

Maar nu heb ik maar 500 spots meer.... hoe kom ik weer aan een database van 2 jaar terug?

Want daar was een foefje voor die ik helaas niet meer weet.

Alvast bedankt.

Zie deze F.A.Q. eens!

Snelrennen

Re: probleem met Spotnet
« Reactie #89 Gepost op: maart 13, 2011, 04:17:22 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.