Auteur Topic: probleem met Spotnet  (gelezen 165818 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maart 13, 2011, 19:24:05 pm
Reactie #105

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Gisteren versie 1.7.1 gedownload en geinstalleerd,kreeg ik weer een andere foutmelding,als ik de eerste keer het programma start word de database ook erg langzaam gevuld.
Versie 1.7.1 er gisteren weer afgegooid en nu opnieuw geinstalleerd,data base downloaden gaat weer zeer traag,hoop dat het programma het nu wel blijft doen! :-[

Heb nog steeds geen reactie op mijn vraag/probleem gekregen,zou fijn zijn als ik hier een reactie op krijg!
Probleem blijft zich immers voordoen,als ik het programma start krijg ik die foutmelding en database laad erg sloom   ???
Normaal gesproken zou spotnet toch alleen de nieuwe spots moeten gaan ophalen,maar hij laad de gehele database altijd helemaal opnieuw en dat gaat tergend langzaam....... :-\

Wat is je vraag dan bjorn35, behalve een andere foutmelding waar we niet zoveel mee kunnen?

maart 13, 2011, 20:04:13 pm
Reactie #106

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Heb nog steeds geen reactie op mijn vraag/probleem gekregen,zou fijn zijn als ik hier een reactie op krijg!
Probleem blijft zich immers voordoen,als ik het programma start krijg ik die foutmelding en database laad erg sloom   ???
Normaal gesproken zou spotnet toch alleen de nieuwe spots moeten gaan ophalen,maar hij laad de gehele database altijd helemaal opnieuw en dat gaat tergend langzaam....... :-\
[/quote]

Wat is je vraag dan bjorn35, behalve een andere foutmelding waar we niet zoveel mee kunnen?
[/quote]

Nou,het feit dat ik een foutmelding krijg wanneer ik het programma start zou toch al genoeg moeten zeggen of niet?
Of is het normaal dat ik telkens die foutmelding krijg en de gehele database van voor af aan word gedownload?
Normaal gesproken worden toch alleen de nieuwe posts/spots binnengehaald of niet? :o

maart 13, 2011, 20:42:19 pm
Reactie #107

Micky02

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 4
Volgens mij is die maker van Spotnet een taaie doorzetter die doorgaat waar andere afhaken, versie 1.7.2. is nu beschikbaar en die loopt perfect!.
We mogen dit persoon best dankbaar zijn aangezien er velen zijn die hier gratis van profiteren en er weinig tot geen alternatieven zijn.
Bedankt!.

maart 13, 2011, 20:48:23 pm
Reactie #108

morvan

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 16
@morvan, @frankske1971,

Even ons tot de feiten beperken. FTD is dicht, volgens mij kon je zonder kunstgrepen daar niet eens een overzicht van 2 jaar krijgen. Als ik het fout heb, sorry maar dan lees ik het wel.



Er is een FTDdatabaseviewer in omloop en een database van 900+dagen iederedag geupload ;D
Je ziet het oude FTDnr. titel(film e.d.) filenaam poster en ik geloof de datum 8)
Die database is zo walgelijk groot, en hoor ik van iemand een titel die ik nog niet heb kan ik hem met een zoek functie even snel zoeken ::)
En dat wil ik bij Spotnet ook, en dat lukt mij ook, want ik heb de lhele database, iets van 86MB zo'n 372,218 items

maart 13, 2011, 21:16:38 pm
Reactie #109

morvan

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 16
@morvan, @frankske1971,

De maker van Spotnet heeft in heel korte tijd weer een nieuwe versie uitgebracht die voorlopig de meeste problemen oplost. Iedereen kan vanaf versie 1.7.1 met een schone install weer gewoon posten en spotten. Iedereen zou blij moeten zijn. Die database word heus wel weer gevuld de komende periode.

 Je start Spotnet eens per dag, week of maand en kijkt wat de nieuwe spots zijn. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die door een database van 2 jaar oud gaan zitten bladeren. Maar dat is mijn mening.



Waar haal ik die 1.7.1 versie vandaan???
Men waarschuwt voor "geposte" versies, daar er virussen in zouden zitten, en op jullie oficiele site staat hij niet.
Nu zie ik hieronder dat er zelfs al een 1.7.2 versie zou zijn.
kan ik daar mijn "oude"database inzetten, zodat ik mijn 2 jaar films blijf behouden???

hoor graag van jullie

maart 13, 2011, 22:48:16 pm
Reactie #110

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
Heb nog steeds geen reactie op mijn vraag/probleem gekregen,zou fijn zijn als ik hier een reactie op krijg!
Probleem blijft zich immers voordoen,als ik het programma start krijg ik die foutmelding en database laad erg sloom   ???
Normaal gesproken zou spotnet toch alleen de nieuwe spots moeten gaan ophalen,maar hij laad de gehele database altijd helemaal opnieuw en dat gaat tergend langzaam....... :-\

Wat is je vraag dan bjorn35, behalve een andere foutmelding waar we niet zoveel mee kunnen?
[/quote]

Nou,het feit dat ik een foutmelding krijg wanneer ik het programma start zou toch al genoeg moeten zeggen of niet?
Of is het normaal dat ik telkens die foutmelding krijg en de gehele database van voor af aan word gedownload?
Normaal gesproken worden toch alleen de nieuwe posts/spots binnengehaald of niet? :o
[/quote]

Ik ga ervan uit dat de meeste mensen weten hoe hard er word gewerkt om bepaalde dingen op te lossen.
Wanneer ik dus spotnet open en hem handmatig laat bijwerken krijg ik gewoon de laatste data erbij.
ik gebruik 1.7.1 uiteraard pas ge

maart 14, 2011, 17:16:25 pm
Reactie #111

molly

  • *
  • Information Man Offline
  • Newbie
  • Berichten: 6
bjorn35
je kunt wel doorgaan met klagen.
Je had beter je tijd kunnen besteden door zelf te zoeken in de post en op het forum.
Gek he, zijn ik weet niet hoeveel data's en update gepost en jij doet er niets mee.
Ik hoef geen 2 jaar terug te kijken.Maar weet nu wel als ik dat zou willen de map al klaar heb staan om het te
installeren.
Al met al doe zelf eens je best om je probleem op te lossen en niet hier constant doordrammen.
Je lijkt wel een papegaai.
Succes

maart 14, 2011, 19:06:00 pm
Reactie #112

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Het is niet mijn bedoeling om mensen op de tenen te trappen,maar een kop in het zand mentaliteit werkt ook niet zo lekker of wel dan? ;)

maart 14, 2011, 19:12:10 pm
Reactie #113

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Het is niet mijn bedoeling om mensen op de tenen te trappen,maar een kop in het zand mentaliteit werkt ook niet zo lekker of wel dan? ;)

Bjorn35,
Welke Spotnet versie gebruik je?

maart 14, 2011, 19:14:44 pm
Reactie #114

bjorn35

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 25
Heb net ff spotnet weer opgestart,het lijkt erop dat mijn problemen weg zijn,geen error message meer en database laad nu opeens wel lekker snel,nu even afwachten of dit ook zo blijft.

Ik gebruik momenteel versie 1.7.1.

maart 14, 2011, 19:37:10 pm
Reactie #115

morvan

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 16
@morvan, @frankske1971,

De maker van Spotnet heeft in heel korte tijd weer een nieuwe versie uitgebracht die voorlopig de meeste problemen oplost. Iedereen kan vanaf versie 1.7.1 met een schone install weer gewoon posten en spotten. Iedereen zou blij moeten zijn. Die database word heus wel weer gevuld de komende periode.

 Je start Spotnet eens per dag, week of maand en kijkt wat de nieuwe spots zijn. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die door een database van 2 jaar oud gaan zitten bladeren. Maar dat is mijn mening.



Waar haal ik die 1.7.1 versie vandaan???
Men waarschuwt voor "geposte" versies, daar er virussen in zouden zitten, en op jullie oficiele site staat hij niet.
Nu zie ik hieronder dat er zelfs al een 1.7.2 versie zou zijn.
kan ik daar mijn "oude"database inzetten, zodat ik mijn 2 jaar films blijf behouden???

hoor graag van jullie

weet iemand van jullie dit??????

maart 14, 2011, 20:22:33 pm
Reactie #116

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Van de download pagina misschien? Ondertussen al bij versie 1.7.4.
Jullie moeten natuurlijk zelf ook een beetje op de hoogte blijven hoor, je kan het op elke usenet info site vinden! :o

maart 14, 2011, 21:36:51 pm
Reactie #117

morvan

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 16
Van de download pagina misschien? Ondertussen al bij versie 1.7.4.
Jullie moeten natuurlijk zelf ook een beetje op de hoogte blijven hoor, je kan het op elke usenet info site vinden! :o

Ja sorry, zat te slapen, had hem instussen al gedownload.
is de 1.5.6 database te converteren in 1.7.4 format????
is het dezelfde datastructuur, dan is hij over te zetten, met misschien wat werk ;D
of werken de 2 versies  toevallig naast elkaar???

maart 14, 2011, 23:09:55 pm
Reactie #118

oscar

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 96
Heb net ff spotnet weer opgestart,het lijkt erop dat mijn problemen weg zijn,geen error message meer en database laad nu opeens wel lekker snel,nu even afwachten of dit ook zo blijft.

Ik gebruik momenteel versie 1.7.1.

mooi Bjorn! :D

maart 15, 2011, 09:27:54 am
Reactie #119

heinenroos

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 1
hoi
zeg wie kan mij stapsgewijs even uitleggen hoe ik bij die bestanden kom , ik heb windows 7 maar ik kan C:/ProgramData/spotnet niet vinden,
waar zit die dan??
sorry hoor maar ik ben een newbie dus zodoende
gr
henri

Snelrennen

Re: probleem met Spotnet
« Reactie #119 Gepost op: maart 15, 2011, 09:27:54 am »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.