Auteur Topic: Windows 7 64 Bit  (gelezen 19276 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

februari 10, 2011, 20:31:49 pm
gelezen 19276 keer

straydog50

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Hallo

Ben even aan het knutselen geweest, maar heb eindelijk de oplossing gevonden. Spotnet is op windows 7 64 b it niet werkbaar. Updaten lukt wel van spots, daarna is alles zo traag, spots openen lukt niet, programma klapt er vaak uit of loopt vast. Ik heb geprobeerd in compatibele mode te draaien ( als windows xp of Vista ) maar bied ook geen resultaat. Me vrouw heeft windows 7 32 bit versie en daar draait het als een zonnetje op.

Weet je hier soms de oorzaak van, of zijn er mensen die hem wel goed ( lees stabiel ) hebben draaien op windows 7 64 bit

februari 10, 2011, 22:02:05 pm
Reactie #1

watchman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Bij mij doet alles het wel goed behalve........ik kan de berichten niet lezen en ook niet plaatsen. >:( :o :-[ :'(
Heb ook windows 7 64 .
Grt.
Watchman

februari 10, 2011, 22:18:10 pm
Reactie #2

BigThunder

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 2
Heb het zelfde probleem dan ik geen berichten kan lezen en plaatsen.
Heb windows 7 64bit, en de laaste versie van spotnet en als provider hitnews.eu.
Ben er achter waar het probleem in zit heb in spotnet een andere provider ingevuld die van mijn eigen internet provider,
namelijk ziggo en kan nu wel reacties plaatsen en lezen.
Is natuurlijk wel vreemd maar denk dat het probleem bij hitnews vandaan komt want de upload server is anders bij hun en dit kan je niet veranderen in spotnet. Hoop in een nieuwere update dat hier naar gekeken wordt en dat je dit kan aanpassen. We houden hoop  ;)

februari 11, 2011, 21:19:58 pm
Reactie #3

watchman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Met yabnews kan ik geen berichten zien, en ook niet reagren.
Heb windows 7 64 bit.
Inmiddels dus ook de nieuwste versie van spotnet er op gezet 15.30 maar nog steeds hetzelfde probleem.
Helpieeee

februari 12, 2011, 11:40:43 am
Reactie #4

26626897

  • ***
  • Information Offline
  • Full Member
  • Berichten: 93
@BigThunder: Meerdere servers instellen kan via servers.xml.
Servers.xml staat in:
xp = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet
Vista+Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet

Hitnews heeft ook maar een paar dagen retentie voor de headers.
Het gebruik van 3 servers werkt echter nog niet lekker.

Als je geluk hebt werkt onderstaande servers.xml. Dan kan je spotnet optimaal gebruiken.
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.hitnews.eu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4"/>
  <Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
De gebuikersnaam en wachtwoord nog invullen bij de hitnews regels.
De server news2.neva.ru heeft geen gebruikersnaam en wachtwoord nodig.


Als bovenstaande niet werkt dan werkt dit wel.
Hierbij worden de headers opgehaalt via news2.neva.ru. Zet onderstaande regels in servers.xml
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4"/>
  <Server Type="Uploads" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Start Spotnet, haal de headers op en sluit spotnet.
Kopieer servers.xml en hernoem tot servers.news2.neva.ru.xml
Kopieer news.neva.ru.spots en hernoem tot news.hitnews.eu.spots
Open servers.xml en zet de volgende regels erin:
<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.hitnews.eu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.hitnews.eu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="4"/>
  <Server Type="Uploads" Server="news.hitnews.eu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Start Spotnet.
Als je na een tijdje weer headers wilt ophalen de hernoemde bestanden gebruiken om de database te vergroten.

februari 13, 2011, 20:12:54 pm
Reactie #5

watchman

  • *
  • Information Offline
  • Newbie
  • Berichten: 3
Ben ik weer,
Spotnet versie 1.5.60 erop gezet.
Moet zeggen...ik kan nu ook de berichten laden en zelf ook reacties plaatsen. ;D
Maar wel erggggggggg traag...en dan bedoel ik het inladen van de reacties en berichten. :o
Voor de rest.....het wordt steeds beter...mijn complimenten voor de makers.
Ben benieuwd naar de volgende update van het programma.
Ik heb windows 7 64 bit.
Grt.
Watchman 8)

Snelrennen

Re: Windows 7 64 Bit
« Reactie #5 Gepost op: februari 13, 2011, 20:12:54 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.