Auteur Topic: Even voorstellen dan maar.  (gelezen 10216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

november 15, 2009, 21:03:40 pm
gelezen 10216 keer

Dump

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 12
Hoi, ik ben Dump.
Al een paar jaar download ik met veel plezier. FTD, grabit en Eweka helpen mij daarbij. Via andere forums, waarbij ik me heb aangemeld, kijk ik wat voor nzb's daar worden aangeboden. Zelf aanbieden doe ik niet want dat vind ik vooralsnog te ingewikkeld. Wel download ik voor collega's en kennissen op verzoek (kosteloos natuurlijk, even de volle cd's met de lege wisselen) wat spul om hen zo van dienst te zijn. Zo doe ik nog wat terug voor de maatschappij. Ahum.
Toch loop ik daarbij de laatste tijd op tegen problemen omdat de kunst van het zoeken van nzb's toch niet onderschat moet worden. De meest gewilde films b.v. vinden is geen kunst maar de wat mindere goden vergen toch nog wel wat geduld. Met of zonder ondertiteling of in het deens gesproken, zoals laatst met de film G-Force. Mogelijk willen jullie me daar wat bij helpen/wegwijs maken in de toekomst.

Tevens wil ik het ooit begane torrent pad weer wat gaan betreden. Het valt me op dat hier "schijnbaar" meer aanbod is dan met nzb's als het om de wat mindere goden gaat. (of ik zoek fout!!!) Maar voordat ik met de torrents aan de gang ga wil ik me eerst door jullie op het snelste/beste torrent spoor laten zetten. Dus ook hier komt t.z.t een hulp vraag.

Meestal kom ik wel uit de adviezen want ik geef nooit op. Alhoewel een zetje in de goede richting nooit weg is als ik het gevoel heb dat ik vastloop.

Nou, ik ga eerst maar is wat rondneuzen en t.z.t. zal ik wel een vraag stellen als jullie dat goed vinden. Doei, Dump.

november 16, 2009, 20:29:26 pm
Reactie #1

snelrennen

  • *****
  • Information Man Offline
  • Hero Member
  • Administrator
  • Berichten: 2679
    • Snelrennen
Hoi Dump,

Welkom op Snelrennen in ieder geval.
Het is inderdaad wel eens lastig om in de nieuwsgroepen precies dat te vinden waar je naar op zoekt bent. Het voordeel van nieuwsgroepen is dat het vlot gaat en dat het in principe niet uitmaakt wat en hoeveel je download. Eens een keer een "foutje" maakt dus niet zo veel uit.

Wat betreft het aanpassen van of het vervangen van een ondertitel op een dvd kun je al een handleiding vinden. Als je nog naar iets anders wat dit betreft of aanvullingen hierop op zoek bent horen we dit graag. Misschien kunnen we dan nog een aanvulling of iets dergelijks maken.

Inderdaad is er via het torrent gebeuren meer aanbod of het is eenvoudiger te vinden. Vandaar dat we dat ook altijd blijven ondersteunen en ook deze handleidingen altijd zo snel als mogelijk aanpassen aan de nieuwste versies van de programma's. Als je er 'weer' mee aan de gang wilt raad ik je op dit moment uTorrent aan. Een simpel, klein programma wat precies doet wat jij wilt dat het doet met niet teveel maar precies genoeg instel mogelijkheden.

En als je heel gericht op specifieke dingen wilt zoeken zou je je eens kunnen verdiepen in het DC++ gebeuren. Lijkt wat ingewikkeld maar als je even de tijd neemt om je hierin te verdiepen is het een super manier om heel gericht te zoeken naar bepaalde downlowd's. Wat je in de nieuwsgroepen en met bittorrent niet kunt vinden kom je waarschijnlijk wel op de een of andere hub tegen.


We wachten af waar je mee aan de gang gaat en zien en vragen of reacties graag tegemoet. ;D

november 18, 2009, 20:14:26 pm
Reactie #2

Dump

  • **
  • Information Offline
  • Jr. Member
  • Berichten: 12
Ik heb is even rondgekeken naar DC++ en dat ziet er leuk uit. Delen kan ik wel in grotere mate indien nodig. uTorrent is echter iets wat ik, als ik ietsje meer tijd heb, eerst ga proberen. Ik meld me wel met vragen als dat t.z.t. nodig is. Ik loop hier het forum op na en met wat google kom ik er wel. Tenminste, daar ga ik van uit.
Nou, tot forums.
Doei, Dump.

Snelrennen

Re:Even voorstellen dan maar.
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2009, 20:14:26 pm »


Sorry, this topic is locked. Only admins and moderators can reply.